Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede 2fast4u.be Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tweede 2fast4u.be Meeting

NU Zondag 8 augustus organiseren we een tweede meeting in Limburg. De rit zal ongeveer een 70-80km zijn.

We rijden langs zolder, stop bij Hein Gericke in Hasselt, verder naar genk, houthalen en terug naar zolder.

Het zal een begeleide rondrit zijn (zoals de 1ste Meeting), maar iets vlotter dan toen, op algemene aanvraag

We beloven u alvast geen zandweggetjes,wel stukken grote baan, en heel veel bochten

-----------------------------------

om 13h op de eerste parking van circuit zolder(zelfde als 1ste meeting)
    adres:de vijverstraat(kruisend aan de terlaemenlaan en de kerkstraat)
    ->zie foto's onderaan voor meer info!

zorg dat je een volle tank hebt voor we vertrekken!! ,we houden normaal geen tankstop.

Diegene die denken problemen zouden hebben om te kunnen volgen moeten vooraan rijden,ZEKER niet achteraan.
    de snellere rijden helemaal achteraan.

We hebben 1 vaste die voorop rijd(en opvalt), 1 iemand achteraan, en 2 moto's om het verkeer tegen te houden.allen met intercom verbonden, voor een rit zonder problemen

na de rit gaan we (diegene die nog willen) iets drinken, diegene die motorpech hebben of enkel met de auto kunnen dan nakomen...

inderdaad, we vertrekken zoals de vorige meeting terug in zolder aan't circuit.
    zo gaan we richting stokrooie,kuringen,stevoort,terkoest,Sint-Lambrechts-Herk,Wimmertingen,Rapertingen,hasselt. een stop bij Hein-Gericke Hasselt, hierna gaan we door richting Nieuw Veld,Godsheide,Berenbroek,Houthalen-Oost,Houthalen,Helchteren,Lillo,en tenslotte komen we terug aan in zolder(bolderberg), degene die willen kunnen erna nog bij een dichtbij gelegen zaak iets gaan drinken...
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

Leuke route!
      Helaas kom ik die dag net terug van een 5-daagse trip naar de Italiaanse en Zwitsrese Alpen...

Comment

kunne we de juiste route krijgen?
        sigpic

Comment

niet nodig, we rijden in groep
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

ge moogt hier ook ne stop maken manne ma'k raad u aan om een goed slot mee te pakken dan
            als't sheun weer is dan kom 'k ook wel ne keer meebollen met jullie

Comment

count me in!!
              zal zeker van de partij zijn.
              sigpic

Comment

ikke ook ja

duc4ever

Comment

ik zal ook van de party komen met de nieuwe moto (heb hem sinds vandaag)

Comment

als we niet te vroeg vertrekken 's morgens, ga ik ook mee (heb nachtpost en ben pas rond 8u00 thuis en zou nog effe willen slapen)...

Comment

Altijd voor te vinden.
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

hey manne,kan ik met de harley nog volgen of moeken half uurke vroeger vertrekke..,,,??? :biggrin:

Comment

je kan samen met mij vertrekken als je wilt ma daarop de vraag kan je me volgen??

ps. kan iemand zeggen hoe ik het beste aan het circuit kan geraken van zolder??
                          ik kom van as

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
                            je kan samen met mij vertrekken als je wilt ma daarop de vraag kan je me volgen??

ps. kan iemand zeggen hoe ik het beste aan het circuit kan geraken van zolder??
                            ik kom van as
                            autostrade E314 genk-lummen tot afrit 27(circuit zolder)dan links de brug over na de vijvers rechts de parking oprijden.voor het circuit zelf op de parking doorrijden dan rechts,na ongeveer 300m links door de tunnel (ingang circuit)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                              hey manne,kan ik met de harley nog volgen of moeken half uurke vroeger vertrekke..,,,??? :biggrin:
                              bah ja, rij ma vooraan mee dan hé, zullen er wel wa rekening mee houden

Comment

Working...
                              X