Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2fast4u.be Kustrit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2fast4u.be Kustrit

Op Zondag 12 September organiseren we een rondrit aan de kust.

We zullen vertrekken op Zolder circuit(eerste parking) om 10h vertrekken richting Gent met wat stops en pauze's.
    Hierna komen we aan in Gent op de vrijdagmarkt rond de middag,waar je even kan bekomen en iets drinken.
    Voor degene die rechtstreeks naar Gent komen: de Vrijdagmarkt is makkelijk te vinden als je van de snelweg komt(parkingroute), je komt er vanzelf uit en staat duidelijk aangegeven.

Hierna vertrekt om half 1 de kustrit .
    De rit is ongeveer 160km en gaat naar Breskens (NL), Oostende en zo naar Blankenberge.
    Enorm schone baantjes en nie te veel 'vlaaien' op de wegen
    Degene die in Oostende tijdens de stop willen afhaken kunnen makkelijk autosnelweg op, de rest kan mee tot Blankenberge (klein stukske tot einde rit).
    Van daaruit kunt ge ook de grote wegen volgen tot autosnelweg.

DUS:
    Wat? Kustrit Gent-Blankenberge
    Wanneer? Zondag 12 September
    Vertrek? *10h vanuit Zolder Circuit / *12:30 vanuit Gent op de Vrijdagmarkt
    Rit? 120km - Breskens (NL), Oostende zo naar Blankenberge.
    Prijs? Gratis Begeleide 2fast4u.be rondrit

Tot dan...

ha ik dacht al dat jullie de west-vlaanders altijd links zouden laten liggen.

12 sep kom ik net terug van oostenrijk, maar ik zal proberen er te zijn.
    eneuh, passeer gerust de kust, maar maak een rit door het achterland, veel schoner!!
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

12 sept als ik kom kunnern kullie me gelukkige verjaardag wensen want de 13de word ik 22:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
        ha ik dacht al dat jullie de west-vlaanders altijd links zouden laten liggen.

12 sep kom ik net terug van oostenrijk, maar ik zal proberen er te zijn.
        eneuh, passeer gerust de kust, maar maak een rit door het achterland, veel schoner!!
        Helemaal niet, we trekken stilletjes richting wv.
        ivm de route, ik ben niet bekend in die streek en weet ook niet waar het achterland zich wel mag bevinden. Als je een mooie route weet, mag je die altijd mailen, we hebben momenteel nog niks in gedachten maar staan klaar om een roadbook op te stellen en de rit voor te bereiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
          Helemaal niet, we trekken stilletjes richting wv.
          ivm de route, ik ben niet bekend in die streek en weet ook niet waar het achterland zich wel mag bevinden. Als je een mooie route weet, mag je die altijd mailen, we hebben momenteel nog niks in gedachten maar staan klaar om een roadbook op te stellen en de rit voor te bereiden.
          een echte route heb ik niet, maar met het achterland heb ik vb damme in het hoofd. Toevallig zit ik sinds kort nogal veel in Brugge voor me werk, ik zal eens zien wat de moeite is om te zien/langs te rijden
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ik ga dat is allemaal op de kalender moeten schrijven want anders ga ik het allemaal niet meer weten

Comment

Heb ook nog wel een paar rondritten liggen voor aan de kust, ze vertrekken wel bijna allemaal in Koksijde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                Heb ook nog wel een paar rondritten liggen voor aan de kust, ze vertrekken wel bijna allemaal in Koksijde.
                Ah das interessant, moogt me die altijd bezorgen, kan ik misschien van een paar leuke routes 1 maken

Comment

ik heb ook nog een rondrit liggen van mijne pa!!! Da was nog voor de MAG gebruikt... interesse?
                  great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gwenny
                    ik heb ook nog een rondrit liggen van mijne pa!!! Da was nog voor de MAG gebruikt... interesse?
                    Ja tuurlijk, hoe meer ritten hoe beter. Ik ken weinig mooie baantjes in die streek en alle hulp is welkom

Comment

Aja denk er juist aan. Heb een forum aangemaakt voor de routes. Post er daar maar op los: alle mooie baantjes, korte routes, lange routes, maakt niet uit. Maar wel zo gedetailleerd mogelijk. Aan de hand van dit forum zullen er genoeg roadbooks ontstaan

Comment

heb je toevallig geen faxnummer ofzo, dan probeer ik ze is door te faxen want kan ze niet op pc zetten heb geen scanner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                          heb je toevallig geen faxnummer ofzo, dan probeer ik ze is door te faxen want kan ze niet op pc zetten heb geen scanner
                          heb nie eens gewone telefoon
                          Als de verlof om is moogde naar 't werk faxen anders, zal u nr laten weten tegen dan

Comment

De Permekeroute,dit lijkt me wel een mooie route en die is goed aangegeven.
                            http://www.touring.be/nl/wegdromen/w...ppen/index.asp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                              De Permekeroute,dit lijkt me wel een mooie route en die is goed aangegeven.
                              http://www.touring.be/nl/wegdromen/w...ppen/index.asp
                              Heb die vandaag ook aangekregen per post, lijkt me inderdaad een mooie route.
                              Ga volgend weekend naar de kust en zal ze dan eens gaan rijden.
                              Iemand nog ideeen voor een kustrit?

Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Working...
                              X