Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Harley meeting Leopoldsburg zaterdag 31 juli

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harley meeting Leopoldsburg zaterdag 31 juli

Zijn er nog mensen die zaterdag zin hebben om mee naar Leopoldsburg te gaan?
    Het is daar Harley meeting en we zijn al met een paar mensen die daar eens een kijkje gaan nemen : de mensen die normaal gezien al zeker meegaan zijn : Gwenny,Paco en ikzelf.
    Wij hebben afgesproken aan de Mc Donalds van Lommel maar we kunnen daarna eventueel nog een bepaald punt in Leopoldsburg centrum nemen om met meerdere mensen af te spreken.
    The hunt will never stop!
    You can run, but you can't hide !!!!!!!!

ik ga proberen te komen zo vroeg ik kan, maar gaat pas in de late namiddag zijn waarschijnlijk. Ik bel Paco wel voor te zien waar gijlie zit

Comment

euh ? ikke ook,kan wel een duoke meenemen achterop hé ,rijden we lekker binnen met muziek en alles,as da nie mooi is :biggrin: :biggrin:

Comment

pakt maar een goei slot mee,tegenwoordig lusten ze nog wel andere spullen dan van die rammelende brikken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
          euh ? ikke ook,kan wel een duoke meenemen achterop hé ,rijden we lekker binnen met muziek en alles,as da nie mooi is :biggrin: :biggrin:
          is wel 25 euro inkom he als ge binnen wilt,ik denk dat het ook in leopoldsburg centrum op zich al plezant is dan.

Comment

ik kan normaal niet maar ik probeer toch eens te passeren
            btw, er zullen ook een hoop buells te bewonderen zijn van het buellforum.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

kom misschien ook, als vip & paco gaan
              I'm not speeding, I'm qualifying!!!
              - When we ride on our enemies -

Comment

jammer 'k moet werken, heb sluiting, en na 3 h 'snachts zal der niemeer veel te doen zijn zeker?
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever
                -------------------------------------------

Comment

wat doet gij dan eigenlijk voor werk als ge zo laat moet sluiten horeca?
                  “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Hoi Lola, hopelijk heb je fijne dag beleefd in Leopoldsburg, ik ben er al jaren te vinden zowel op het plein als af en toe in het centrum en ik kan je verzekeren steeds ambiance te vinden

[font=Arial]Genieten is de kunst ![/font]

Comment

ja hoor intruder het was tof,zijn met een aantal mensen van het forum daar geweest en ons goe geamuseerd ! was voor ons de eerste keer,en is goed bevallen,trouwens welkom op het forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                        pakt maar een goei slot mee,tegenwoordig lusten ze nog wel andere spullen dan van die rammelende brikken
                        Ik heb gehoord dat er weer 4 moto's gepikt zijn die dag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belle
                          Ik heb gehoord dat er weer 4 moto's gepikt zijn die dag...
                          dan is dat<al beter dan de 12 vorig jaar!!
                          btw: waren het duitse motoren????

Comment

Ook op het plein geweest of alleen in het centrum? Ik was van donderdag tot zondagochtend op het plein te vinden met groep Amerikanen uit Duitsland. Whisky en vodka vloeiden rijkelijk amaai, ben eindelijk bijna bekomen. Heb net zoals de overige jaren superveel fun gehad. Er zijn 5 Harleys gestolen waarvan 3 duitse, ze zijn buiten de bewaakte zone ontvreemd, dus niet op het plein of het midden van het centrum. Verleden jaar waren het er ook maar een vijftal, 2 jaar geleden echter waren het er inderdaad 12. Maar er worden er ook telkens enkele zogezegd ontvreemd, een goei verzekering en dan......

[font=Arial]Genieten is de kunst ![/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black intruder
                              Ook op het plein geweest of alleen in het centrum? Ik was van donderdag tot zondagochtend op het plein te vinden met groep Amerikanen uit Duitsland. Whisky en vodka vloeiden rijkelijk amaai, ben eindelijk bijna bekomen. Heb net zoals de overige jaren superveel fun gehad. Er zijn 5 Harleys gestolen waarvan 3 duitse, ze zijn buiten de bewaakte zone ontvreemd, dus niet op het plein of het midden van het centrum. Verleden jaar waren het er ook maar een vijftal, 2 jaar geleden echter waren het er inderdaad 12. Maar er worden er ook telkens enkele zogezegd ontvreemd, een goei verzekering en dan......
                              Daarom vroeg ik ook of het duitse waren, zei verzekeren hun motoren omnium met een zware diefstalverzekering. vandaar
                              btw: die americanen: waren die van het rhein valley legion chapter??

Comment

Working...
                              X