Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AFGELAST WEGENS CORONAVIRUS - Dag van de motorrijder 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AFGELAST WEGENS CORONAVIRUS - Dag van de motorrijder 2020

Eind maart is het weer zo ver.

In Antwerpen zowel op zaterdag als zondag, elders enkel op zondag.
    https://www.dagvandemotorrijder.be/

Veel plaatsen zijn al volzet, wie gaat waar?

Zoals elke jaar gaan wij op de zaterdag naar de Noorderlaan in Antwerpen
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Ik ben zaterdag aanwezig om 11u te Antwerpen [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joël Bekijk Berichten
        Ik ben zaterdag aanwezig om 11u te Antwerpen [emoji16]
        Als je rond die tijd 2 Bonnevilles zou zien rijden, waarbij één rijder een baard(je) heeft en de andere rijdster niet , kom dan gerust even dag zeggen
        In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
          Als je rond die tijd 2 Bonnevilles zou zien rijden, waarbij één rijder een baard(je) heeft en de andere rijdster niet , kom dan gerust even dag zeggen
          Zal ik doen [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

ingeschreven voor Genk om 12u.
            Die hadden vorig jaar wel een leuk gymkhana parcours uitgezet. Dit jaar eens proberen met baanbandjes eronder ipv noppen.
            Ready to

Comment

Ook ingeschreven:
              - zaterdag om 12u in Genk
              - zondag om 11u in 't stad

Behalve als het dat weekend super zonnig weer is, dan kan het zijn dat ik kies voor een Luxemburgse bochtenstage van scarver
              Road: KTM Superduke 1290 R '19
              StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

zondag om 11u in St-Niklaas
                Suzuki RF600R '92 (verkocht)
                Honda VFR 800 '98 (verkocht)
                Triumph Tiger 800 2012 (verkocht)
                Triumph Tiger 800 XRT 2018 (verkocht)
                Honda CBR600F F4i 2002 (verkocht)
                KTM 1090 Adventure 2018 (huidig) (Black Sunshine)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDuke08 Bekijk Berichten
                  Ook ingeschreven:
                  - zaterdag om 12u in Genk
                  - zondag om 11u in 't stad

Als 't stad Antwerpen is dan zou ik de dagen toch omwisselen, denk dat je zaterdag in Genk nog niet veel kan gaan doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
                    Als 't stad Antwerpen is dan zou ik de dagen toch omwisselen, denk dat je zaterdag in Genk nog niet veel kan gaan doen.
                    Was idd andersom bedoeld

Maar heb toch even mijn inschrijving nagekeken, om vast te stellen dat ik 2x op zondag had ingeschreven

Zal zaterdag dus om half 12 in Antwerpen gaan spelen, en op zondag in Genk

Merci voor uw opmerkzaamheid
                    Road: KTM Superduke 1290 R '19
                    StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDuke08 Bekijk Berichten

Zal zaterdag dus om half 12 in Antwerpen gaan spelen, en op zondag in Genk
                      Antwerpen is plezant.

In Genk, ik weet niet of Ronny er terug zal staan met een gymkhana parcours? Ik hoop het voor jullie van wel...

Ik ga naar Pelt.

Comment

Dag van de motorrijder: gaat door of niet?

Wat ik mij nu afvraag met die covid19
                        Gaat da dag van motorijder nog door want daar vindt ik niets van terug.
                        Hoop van wel

Comment

Afgaande de berichten die vandaag binnekomen ivm het Covid 19 virus lijkt het erop dat deze Dag van de motorijder niet zal doorgaan.
                          VSV heeft tot nu toe nog niet van zich laten horen, maar ik kan alvast melden dat wanneer het event toch zou doorgaan de EHBO stand in Pelt geschrapt is.

Comment

Ga er maar van uit dat dat gecancelled wordt.

Dit stond op de FB pagina van politiezone Maasland vandaag:

FLASH NAV PERSMEDEDELING NATIONALE VEILIGHEIDSRAAD OP 12/03/2020 OM 22U35:

1. We blijven in fase 2. Dus Social Distance-maatregelen.
                            2. Alle recreatieve evenementen met samentroeping van mensen, ongeacht hun grootte en ongeacht of dit publiek, commercieel of privé is worden verboden.
                            3. Maatregelen ivm telewerk en glijdende uren blijven van kracht en worden aanbevolen.
                            4. Winkels met levensmiddelen blijven open voor mens en dier, evenals de apotheken. De anderen gaan dicht in het weekend. Ook de horeca gaat dicht.
                            5. Lessen worden geschorst en opvang dient georganiseerd in de scholen voor zij die geen opvang hebben anders dan risicopersonen en voor hen die omwille van hun job in zorg, veiligheid e.a. moeten werken.
                            6. De maatregelen gaan in op vrijdag middernacht tot 3 april.
                            7. Bejaarden worden aangeraden thuis te blijven.
                            8. Het openbaar vervoer blijft circuleren, maar door glijdende uren in organisaties niet te overlasten.
                            9. Maatregelen zijn in permanente evaluatie.
                            10. Ieder wordt zelf verantwoordelijk geacht om de aanbevelingen te volgen, hygiënevoorschriften in acht te nemen en op solidaire wijze voor elkaar op te komen.
                            11. Aan de politie zal gevraagd worden om erover te waken dat de maatregelen worden nageleefd.

Dit is niet te verwarren met een lockdown. Er wordt aan de bevolking kalmte gevraagd. Er is geen enkele reden om te hamsteren.
                            Straat: BMW S1000R 2017
                            Circuit: Honda CBR600rr 2008
                            Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Comment

Blijkbaar nog geen officiële reactie van VSV, maar ik sluit me bij Tamara aan.

Wellicht volgt er nog een afmelding.

Comment

Working...
                              X