Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijkt me wel leuk, zo'n Royal Enfield dagje...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lijkt me wel leuk, zo'n Royal Enfield dagje...

Royal Enfield meeting in Nice
    https://www.youtube.com/watch?v=Mqo7xvGaHVM

Concept store
    https://www.youtube.com/watch?v=8cv-S3kvhq4

Leuk Youtube kanaal in het algemeen, voor de liefhebbers van motoren en prachtige landschappen...
    https://www.youtube.com/user/StudioPlaton/featured

Geen idee van het aantal Royal Enfield rijders in Belgiƫ, maar zo'n dagje lijkt me wel leuk.
    Suzuki V-Strom 650 XT 2020
    Kawasaki Z900RS 2021

Het moet zijn dat het ferm tegen viel, want na twee maand heeft de TS zijn RE verkocht

Comment

Niks mis met de motor, integendeel, maar was gewoon niet meer geschikt waarvoor ik mijn motorfiets nu wil gebruiken. Als ne mens al niet meer van gedacht mag veranderen...
      Kawasaki Z900RS 2021

Comment

En waarmee rijdt de TS nu?
        Be strong & be kind

Comment

Ik wou een Himalayan als tweede motor kopen, voor woon/werk verkeer. Toen ik de GT kocht, dacht ik er nog totaal niet aan om met de motor te gaan werken.
          Maar de 'goesting' werd elke dag groter. Had de GT wel eens meegenomen naar het werk op een zonnige dag maar dat is geen motorfiets om door weer en wind te rijden (moet wel zeggen dat de GT super rijdt, dus totaal geen afbraak aan die machine).
          Vandaar mijn idee van de Himalayan, leek me de perfecte aanvulling.

Maar toen ben ik beginnen verder kijken en dan toch tot de vaststelling gekomen dat zo'n Himalayan niet genoeg power zou hebben voor mij ; ik had al een tijd verhuisplannen, maar die worden nu vervroegd, dus ik ga veel meer autosnelweg doen dan voorzien en dan is een Himalayan niet ideaal.

Dus heb ik besloten van een Suzuki V-Strom 650 XT te kopen, gisteren gekocht, was in voorraad, Champion Yellow, 2020 model, er moeten enkel nog wat accessoires besteld worden. Dus met een beetje geluk rijd ik er in de loop van volgende week al mee rond
          Kawasaki Z900RS 2021

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ChristofR Bekijk Berichten
            Niks mis met de motor, integendeel, maar was gewoon niet meer geschikt waarvoor ik mijn motorfiets nu wil gebruiken. Als ne mens al niet meer van gedacht mag veranderen...
            Hela, er stonden smiley's bij eh
            Trouwens, ik mag dat zeggen, ik ben de laatste jaren moto's aan 't kopen en aan 't verkopen gelijk of dat het aandelen op de beurs zijn. Laatste moto - een BMW R100R van 1992 in showroomstaat - is toch twee maand bij mij geweest, tot er ene een prijs bood die ik niet kon weigeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk Berichten
              Hela, er stonden smiley's bij eh
              Trouwens, ik mag dat zeggen, ik ben de laatste jaren moto's aan 't kopen en aan 't verkopen gelijk of dat het aandelen op de beurs zijn. Laatste moto - een BMW R100R van 1992 in showroomstaat - is toch twee maand bij mij geweest, tot er ene een prijs bood die ik niet kon weigeren.
              Geen probleem, hoor
              Moet ook zeggen dat ik door de zithouding wat last had van mijn rug. Jaren geleden eens 'iets in mijn rug geschoten' en ben dat blijven voelen. Door met de GT te rijden is dat weer wat meer uitgesproken. Niets met de GT zelf te maken, zou met iedere motor met die zithouding hetzelfde zijn. Ik ga in de toekomst dus beter voor een tourer of adventure bike.
              Tja, nen oude mens van 50 jaar
              Kawasaki Z900RS 2021

Comment

Working...
              X