Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jokke jacobs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• jokke jacobs

Gaat er iemand van het forum naar het motortreffen van jokke jacobs op 25 september 2004.Ik ga alvast.Ben jaren bevriend geweest mee hem.Vroeger bij op school gezeten in bij in de klas.En lekker veel deugenieterij mee uitgespookt.Voor de familie die hij heeft achtergelaten moet het een echte hel zijn om niet te weten wat er allemaal precies gebeurd is.Ben een hele tijd geleden eens naar zijn broers gereden,in de periode dat het onderzoek nog in gang was en die mensen werd letterlijk met hun voeten gerammeld.De éne keer kregen ze te horen dat het onderzoek was afgelopen en de keer daarop zij men dat het nog volop bezig was.(na 2 weken speurwerk is het levenloze lichaam van jokke aangetroffen nadat hij huiswaarts keerde na een cafee ruzie en niemand nog iets van hem gehoord had)
    [font=Comic Sans MS][/font]

http://users.pandora.be/rondrit_jokke/

Hier vind je meer info over de rondrit.
    Niekes, ik denk dak wel mee rij alst geen te slecht weer is.
    Tis hoe dan ook vlak bij huis.
    [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

zal ook van de partij zijn .en mischien wel als seingever op de gezameljike rondrit na de middag .

Comment

Ik heb juist gezien da da op ne zaterdag is, helaas moet ik zaterdags altijd werken.
        [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Hebben een zeer rustige(lees te rustige) toer gedaan.Het was dan ook niet de bedoeling dat er snel gereden werd maar vond 50 a 60 op hoofdweg toch een beetje te veel van het goede.Maar ben toch te vreden dat ik mee gereden heb samen mee ene dieje al wel met forum is mee geweest een paar keer maar geen (wat is echt) lid is.Hopelijk is het ook dit jaar weer een steun geweest voor de" familie van de jokke.Hem veul herrineringen aan dieje gast.
          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Working...
          X