Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herfstrit Hartrijders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Herfstrit Hartrijders

Net terug van de herfstrit, meer dan 5000 moto's... Alle cafe's , eetgelegenheden en fritkoten stampedevol.
    180 km en veel gladde vettige weggeskes, t was goe oppassen maar wel plezant. Maar op t einde had ik er toch genoeg van. Mijn brommer is ni zo geschikt om op door t landschap te touren.

Maar al bij al was t een plezante rit, maar geef mij maar een klein groepke...

Dus mannen ( en vrouwen ) als jullie nog eens gaan bollen wil ik wel eens mee gaan !!!

Ha, Ricky, dan toch meegegaan met de herfstrit. Het weer was wel wat minder als gisteren. Ik was te lui om nog eens vroeg uit mijn bed te kruipen.

Comment

Ik was er ook, ben er gewoon kapot van.
      Voor de eerste keer in een motofile gestaan.

het was precies dat ik 500 km gedaan heb.
      En koud werdt het ook al .

Maar het was wel plezant
      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

hahahahah, kapot van... ik dacht dat ik alleen was, maar na een uur in een heet bad gestoken te hebben is t al een heel pakske beter:biggrin:

soms was t wel vervelend om telkens in die motorfile te staan, t is al erg genoeg dat je met de auto elke dag in de file moet staan, maar ja 5000 moto's kan je zomaar ni efkes op de baan los laten.

moet wel zeggen dat de organisatie goe ineenstak en dat er gelukkig ni teveel in den decor zijn gegaan.

Die plaats waar ze de foto's namen was ook wel goe gekozen, juist in een vettig slibberig bochtje. Als je die foto's beziet ,zie je iedereen zo krampachtig in de lens kijken, super geconcentreerd om toch maar ni op de smikkel te gaan

Comment

Ik heb 1 pan european in de afspanningsdraad zien rijden ( miste zijn bocht ) verder geen ongevallen gezien, gelukkig maar.

Wij waren een van de laatste denk ik want als we wilden eten hadden ze alleen nog maar soep en de rest was allemaal opgegeten zelfs de chocomouse was op.
          Okinawa Goyu Ryu

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

wij zijn efkes van t parcour afgeweken om iets te gaan eten want anders ging t ni, alles zat vol...

hadden een cafeetje gevonden, bij zo n oud bommake die juist open deed, heeft lekkere croque monsieur gemaakt voor ons.

Ik heb ze een moto uit die bietenhoop zien trekken. Die typ zal zeker honger gehad hebben en niks meer te eten gevonden hebben?

Comment

Ik snap het wel niet echt goed hoor .Een Herfstrit OK en steun betuigen OK maar waarom sturen ze jullie blijkbaar over vettige heel landelijke wegskes ,waar er dan veel kans is om den bike tege de grond te leggen .Als die organisatie dan echt een landelijke rit wilt organiseren dat ze dan een ZOMERrit organiseren.Pasop ik heb alle respect voor die organisatie hoor maar om dan zo een rit uittestippelen met zoveel moto's bijeen ,dat vraagt toch om problemen hee.

Greetz,

Philip.
              Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

er zouden een klein 5.000 deelnemers geweest zijn en 4 zouden er onderuit gegaan zijn.

gezien de modder en andere dingen valt dat nog mee al zijn dat er wel 4 te veel.

Maar er waren er ook een paar cowboys tussen, dus als die op zijn gezicht gaat is het meaculpa (of zo iets ).
                Okinawa Goyu Ryu

Comment

Heey ik was er ook op de rondrit Ik vond het wel vreet plezant zenne en idd véél in de motorfile gestaan , maar een keer 70km gepaseerd viel het nog wel mee Een geluk dat het wel nog niet regende anders zou het pas een ramp zijn geweest vanwege de drashige wegjes. En als je wat sportiever wou rijden lukte het wel, alleen moest je dubbel zo voorzichtig zijn voor onvoorspelbare natte en modderige plekken op de weg En er waren nog heel wat stukken waar het toch nog droog was.

Koldark, kheb een cbr in de kant zien liggen, zag er niet goed , linkerflank serieus kapot , was met duo op achteraan maar ze hadden niks zè.
                  Was op een rechtstuk , wel slibberig wegje

Kheb zelf toch weer een pak bijgeleerd ivm rijden op zo'n wegjes. En kheb eindelijk een keer een Buel int echt gezien
                  En er waren er 4970 om preices te zijn

Comment

welke was het?

een gele S1

of een rode met nuclear blue frame?

(heb ik geen picie van)
                    bij mijn weten reed er ook nog een Zwarte XB12R waar ik ook geen picie van heb.

btw: de S1 is eigenlijk een Soloseater!
                    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                      welke was het?

een gele S1

of een rode met nuclear blue frame?

(heb ik geen picie van)
                      bij mijn weten reed er ook nog een Zwarte XB12R waar ik ook geen picie van heb.

btw: de S1 is eigenlijk een Soloseater!
                      Het was ne zwarte met op de tank "BEUL" in oranjegekleurde letters Was echt vreet knap machien, en zag er echt afgelikt uit

Comment

En hij was alleen?? reed er geen rode met blauw frame bij hem in de buurt??
                        Stuurkuipje of gewoon flyscreen??
                        (volgesn mij was het een XB12R, ik zoek wel even een picie.)

Comment

Het zal den deze wel geweest zijn, die was bij ons in temse ook aanwezig.

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                          En hij was alleen?? reed er geen rode met blauw frame bij hem in de buurt??
                          Stuurkuipje of gewoon flyscreen??
                          (volgesn mij was het een XB12R, ik zoek wel even een picie.)

Comment

dan moet het een buell kameraad zijn uit oostende, die rooie van gent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mito350
                              Het zal den deze wel geweest zijn, die was bij ons in temse ook aanwezig.
                              Yep zulke was het idd
                              Beulke> Ik zag hem staan op de parking aan de aankomst Hij viel me direct op, coole moto!, en toen zag ik plots Beull eropstaan

Comment

Working...
                              X