Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Street or Track 2004

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Street or Track 2004

Street or Track groeit door, ook in 2004!
    Bij de première van Street or Track nu zo’n 3 jaar geleden wilden we ervoor zorgen dat Nederland een echte zelfbouwbeurs zou krijgen. Nu kunnen we zeggen dat we hiermee aardig op weg zijn. Kijkend naar de afgelopen jaren mogen we ons verheugen op een toenemende belangstelling van zowel deelnemende bedrijven als het bezoekende publiek. De overstap naar een grotere locatie is een goede keuze geweest. Meer ruimte voor de deelnemers en publiek maar ook een blijvende ongedwongen sfeer waren de grote winsten tijdens de laatste editie van Street or Track.

Volwassen, maar nog steeds Street or Track
    De locatie Veemarkt Utrecht zal de komende jaren de groei van Street or Track kunnen voor blijven. Het grote succes van 2003 m.n. de groei die het evenement heeft doorgemaakt zal zeker geen logostieke problemen opgaan leveren. Daarnaast blijft de Veemarkt een locatie waar we aan een aantal belangrijke voorwaarden kunnen blijven voldoen. Parkeren gratis, entreeprijzen op een blijvend laag niveau van € 9,00. Street or Track blijft hiermee de meeste waar voor je geld bieden.

Wat biedt Street or Track dit jaar?
    Net als vorig jaar is ook dit jaar weer een groot gedeelte van de beurs gewijd aan de sportieve motoren met hierbij veel aandacht voor de sportieve motorrijder. ItemÂ’s als circuitrijden, grandprixreizen, occasions, accessoires, kleding, helmen, maar ook tuning, verbouw en aanpassingen zullen ruim belicht worden tijdens de beurs. Op Street or Track vind je, als vanouds, alles rond het thema specialbouw & streetfighters. De mooiste specials, streetfighters en eigenbouw van Nederland zullen weer bij ons te bewonderen zijn.
    Verder is er weer de Street or Track Streetfighterverkiezing, waarbij het natuurlijk om de eer maar ook om de mooie prijzen gaat.Inschrijven kan vanaf nu! Gebruik hiervoor het formulier elders op deze site. Op het podium zal er veel aandacht zijn voor de bouwers van de streetfighters. Door middel van interviews en uitleg over de motoren, worden hun motoren extra in het licht gezet.

Er is nog meer!
    Het entertainment zal bestaan uit diverse liveacts op het podium waaronder een: bodypaintwedstijd, fotoshoots met modellen, muziek, demoÂ’s van producten, presentaties van clubs, raceteams, minimoto demo's, bedrijven enzovoort. Tot slot zal o.a.(oud wereldkampioen) Kevin Carmichael gedurende het weekend diverse spectaculaire stuntshows geven.

Trek uw agenda!
    Wilt u ook het enige Sportmotoren en Streetfighter evenement in Nederland bezoeken? Schrijft u dan de datum nu alvast in Uw agenda. Street or Track zal op 20 & 21 november a.s plaatsvinden. De locatie is de veemarkt in Utrecht en de openingstijden zijn zowel op zaterdag als op zondag van 10.00 tot 17.00u. Voor een impressie van de vorige jaren kunt u elders op de site http://www.streetortrack.nl kijken.
    See you at Street or Track,
    Maxx-Events

mijn motor staat ook bij de streetfighters, dus zeker gaan zien

De beurs is van 10-17h.

wie heeft er zin om mee te gaan???
    we spreken af om 8 h op de parking van circuit Zolder
    om dat op ons gemakske naar utrecht te rijden... ,en dan zijn we rond 10h daar
    is dit goed, of willen de pocketbikers een uurtje langer slapen, op een uurtje zal het niet steken zeker...

gaan mee:
    -RunnerX
    -Paco
    -...
    -...
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Deze keer ga ik wel.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

ik heb daarnet een mailtje terug ontvangen van hun.
      ik mag meedoen, MAAR ik moet m'n moto er het hele weekend zetten.
      dus zaterdag morgend naar daar, moto lekker binnenrijden.
      de rest van het forum gaat waarschijnlijk zondag naar de beurs, maar dan zou ik wel de gratis motorscreening missen ,aangezien ik dan geen motor meer heb .
      en dan zaterdag avond pocketbiken...
      en zondag moet ik dan opnieuw naar ginds om 's avonds hopenlijk met een troostprijs terug te keren

nu is m'n vraag, wie gaat er zaterdag naar de beurs, en is bereid om mij op de terugweg mee te nemen.
      en wie gaat er zondag(zoals afgesproken in zolder),en is bereid om mij op de heenweg mee te nemen?
      als ik niemand vind doe ik wel mee aan de motorscreening,en ga ik zondag ook gewoon mee naar de beurs.

ideaal zou zijn, moest ik zaterdag met een trailer(die ik niet heb),achter de auto(die ik niet heb),naar de beurs rijden met 2 moto's(die ik niet heb), direct terugkeren, naar de motorscreening. 's avonds pocketbiken, en zondag weer met m'n trailer(die ik niet heb) naar de beurs om 's avonds m'n motor weer mee te nemen.
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Kzal u wel meepakken den zaterdag dan.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
          Kzal u wel meepakken den zaterdag dan.
          ah dus zondag gaat ge niet met de rest(als die er is ) mee?
          Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Ga ik gewoon 2 dagen.
            Suzuki rules

Comment

ok ik moet dus vrijdag m'n moto al ginds brengen, wss vlak na school, en dan regel ik wel iemand die met me meegaat.

wie gaat er nu nog alemaal naar de beurs, en wanneer, ZA of ZO?
              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

hier al wat sfeerbeelden van de beurs, wie gaat er morgen, en wie gaat er zondag?
                Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

nog enkele
                  Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

en de laatste. voorproefje voordat de beurs open is
                    Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

http://www.streetortrack.nl/

hier kun je eens rondkijken

Comment

wie gaat er morgen alemaal??
                        remember: 8h circuit zolder
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

we zullen elkaar wel tegenkomen ginds e
                          moeten nog ne hollandse maat gaan uithalen en een racekuip gaan halen
                          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

ik ga morgen wel. maar hoelaat weet ik nog niet maar gaan zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door waps
                              ik ga morgen wel. maar hoelaat weet ik nog niet maar gaan zeker.
                              ah ok, ik ben te herkennen aan het 2fast4u hemdje hé
                              of 't natuurlijk altijd fijner als je 's morgends meekomt
                              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
                              X