Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 party night motorwereld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 4 party night motorwereld

hey gasten,
    wie gaat er op donderdag 16 december naar de 4de party night van motorwereld?
    Dit gaat door in club red en bleu in antwerpen. (ik dacht dat dit een janettenclub was)
    misschien nog een kans om 2fast4u te promoten, dr braniac?

groetjes toshke

Ga jij der naar toe dan Tosch, ik weet wel niet ik verlof kan krijgen de dag erna. Ik dacht ook idd dat dit zo'n club was.
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Seg ik ha daar niet binnen.
      Mijn gedacht is dat inderdaad een sanettenclub.
      Ik heb altijd gedacht dat die gasten van motowereld sanetten waren
      http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Ik heb die site is nagezien en 't is inderdaad een gay club, sorry toshke mij niet gezien zenne. Daarvoor pas ik.
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Dat zal een openuitlaat party worden daar :biggrin:
          http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thunder_ace
            Dat zal een openuitlaat party worden daar :biggrin:
            Haha, die is goed.

Vraag me af of ze echt geen ander plaats vonden dan.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

ze vonden geen zaal waar dat ge ook "langs achter"'binnen kunt
              [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Red&bleu is inderdaad en homo-discotheek maar er worden geregeld ook andere feestjes georganiseerd voor niet-homo's. Zoals de feestjes van P-magazine enzo, deze gaan allemaal door in de red&blue
                [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

daar worden ook veel studentenfuiven gegeven op donderdag, nacht van de student is ook daar

Comment

Is idd een gaydiscotheekske, maar zoals gezegd worden er ook wel andere dingen georganiseerd.
                    Vind de dag nogal raar gekozen, had het nu ne vrijdag of ne zaterdag geweest hadden we het mss wel eens kunnen gaan afzien,maar wij werken wel de 17de dus we gaan passen.
                    Mocht er iemand gaan,al veel leute op voorhand .

Grtzz
                    The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

hihi alle mannen met ne taloor in hun broek hihihi ik zie het al voor mij
                      great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toshke
                        hey gasten,
                        wie gaat er op donderdag 16 december naar de 4de party night van motorwereld?
                        Dit gaat door in club red en bleu in antwerpen. (ik dacht dat dit een janettenclub was)
                        misschien nog een kans om 2fast4u te promoten, dr braniac?

groetjes toshke
                        zou'k u nie laten zeggen doc
                        haha

allesinds wel een goed voorstel, maar 'k a er niet aanwezig zijn omdat 'k ook wel 't teen en 't ander ervan heb gehoord, en liever een broekschijter(bij deze dus figuurlijk ) ben dan daar binnen te gaan.
                        'k heb dan trouwens examens,
                        voor degene die wel gaan, veel plezier, en laat eens weten hoe (de party)het er is geweest, have phun
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                        hoe gekker hoe liever
                        -------------------------------------------

Comment

allee mannen

ik zal wellicht dan den enige van onze site zijn die zal gaan (nog niet 100% zeker). ik zal jullie op de hoogte houden indien er knappe pitspoesen aanwezig waren. indien het enkel watjes zijn zal ik passen.

Dr. braniac: ik heb nog geen T-shirt van 2fast4U. Kan jij daar misschien voor zorgen? dan kan ik deze aandoen en wat reclame maken.

groeten
                          toshke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toshke
                            allee mannen

ik zal wellicht dan den enige van onze site zijn die zal gaan (nog niet 100% zeker). ik zal jullie op de hoogte houden indien er knappe pitspoesen aanwezig waren. indien het enkel watjes zijn zal ik passen.

Dr. braniac: ik heb nog geen T-shirt van 2fast4U. Kan jij daar misschien voor zorgen? dan kan ik deze aandoen en wat reclame maken.

groeten
                            toshke
                            Onze t-shirten kun je kopen bij HG Haasrode en Hasselt, en anders bestellen via onze pagina gadgets.
                            Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Toshke, zet het bij tijd op de site of je al dan niet gaat. Mogelijk dat ik nog een regelingske kan treffen met men werk. Ging jij trouwens die fien van café 'joe bar' niet meebrengen.:biggrin:
                              Comming soon, new trips

Comment

Working...
                              X