Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rerun Westerwald 20 -> 21

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rerun Westerwald 20 -> 21

Er worden dit jaar waarschijnlijk geen grote ritten meer georganiseerd door 2fast4u.

Maar omdat het bij mij toch wel jeukt , wil ik voorstellen om gewoon de vorige Westerwald trip te herdoen.

Ik schat dat de meeste tegen september wel hun spuit gehad hebben.
    Duitsland is naar het schijnt zeer goed met de gratis sneltesten als dit nodig blijkt.

Ik had begin september in gedachten, dan heeft iedereen de kans gehad om zen madam (of vent Tamara 😉) tevreden te stellen met regulier verlof.

Ieders boekt dan zelf zijn hotel. Ik veronderstel dat dit geen problemen opleverd voor 2fast ?

Is er iemand geintresseerd in dit concept?

We moedigen zelfs aan om onze oudere weekends opnieuw te doen.
    Wij juichen zulk initiatief enkel maar toe !

Hou er wel rekening mee dat iedereen die de routes wilt hebben, wel over een lidkaart moet beschikken.
    Als er vragen zijn mbt tot hotels of routes etc ... geef ons een seintje en we helpen waar we kunnen (indien we de tijd hebben).
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)
    2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetro Bekijk Berichten
      Er worden dit jaar waarschijnlijk geen grote ritten meer georganiseerd door 2fast4u.

Maar omdat het bij mij toch wel jeukt , wil ik voorstellen om gewoon de vorige Westerwald trip te herdoen.

Ik schat dat de meeste tegen september wel hun spuit gehad hebben.
      Duitsland is naar het schijnt zeer goed met de gratis sneltesten als dit nodig blijkt.

Ik had begin september in gedachten, dan heeft iedereen de kans gehad om zen madam (of vent Tamara 😉) tevreden te stellen met regulier verlof.

Ieders boekt dan zelf zijn hotel. Ik veronderstel dat dit geen problemen opleverd voor 2fast ?

Is er iemand geintresseerd in dit concept?
      wanneer zou je gaan precies? Mijne vent wil graag mee
      Straat: BMW S1000R 2017
      Circuit: Honda CBR600rr 2008
      Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Comment

Week van de 13de,of 6de kan ook.
        Als we wat volk hebben, kunnen we de datum vastleggen
        Nico vg zal ook wel meegaan normaal.

Comment

Hoeveel dagen zou je gaan? Dan kijken we even wat er nog mogelijk is voor ons. Beide periodes zullen we lukken peins ik, maar ik ga zelf geen ganse week meer kunnen vrij nemen
          Straat: BMW S1000R 2017
          Circuit: Honda CBR600rr 2008
          Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Comment

Ik zou het weekend meepakken, dat zijn al 2 dagen minder verlof. De Nico gaat elken bocht minstens 1x gereden willen hebben
            Laat ons voorlopig zeggen van 15 tot 19 sept, die week heb ik de kinderen niet, maar de week ervoor gaat ook wel.
            Wij gaan normaal met de trailer, misschien dinsdag avond al oprijden zodat we dinsdag direct kunnen starten.

Comment

Nog ff een update.
              Wij (ik en nico) gaan niet meer de westerwald doen.
              Heb in augustus 5 daagjes zwarte woud-vogezen gedaan en we gaan dit nog eens in de verkorte versie doen met 2.
              (ik maak nog wel eens een postje met de gpx-en moest iemand geïnteresseerd zijn)

Sorry als dit te laat is, maar ik zie dat drummer het lot al in eigen handen heeft genomen.

Hopelijk nog een droge september

Comment

Als het weer beter wordt, ga ik in september nog een paar dagritten doen in westerwald.
                Met de camionette tot daar rijden (maar 2 uur vanuit Sankt Vith), dagje rijden en dan terug.

En waarschijnlijk ook nog Pfälzerwald, hetgeen ook maar op 2 uur ligt van mijn vertrekpunt.
                (ter compensatie van een grotere reis dit jaar, aangezien ik grote twijfels heb dat de schouder +5 dagen zware tochten achter elkaar aankan).

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

😎😎😎

Hoi Iedereen,

Morgen vroeg zijn we weg voor 3 nachtjes en 2 dagen motorplezier.
                  Alleszins gaan we morgen met de moto op de aanhanger naar ginder.
                  De routes die we gaan rijden zien we ter plekke wel.
                  En ze geven goed weer de komende dagen.

grtz Drummer

Suzuki V Strom DL 1000 (verkocht), Honda Crosstourer VFR1200X Dct ( Total Loss )

Honda Transalp XL650V (Verkocht) Honda Crosstourer VFR1200X Dct (2.0)

denoordkaap2016.blogspot.be

corsica2018.blogspot.be

Comment

Ik sta morgen ochtend ook met de camionette aan de startplaats om een vd ritten te rijden.
                    Misschien zie ik je nog wel Drummer.

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Ok, we kijken er naar uit.
                      Je zal de moto en de trailer wel zien staan.

Er is plaats genoeg op de parking.

Grtz Drummer
                      Suzuki V Strom DL 1000 (verkocht), Honda Crosstourer VFR1200X Dct ( Total Loss )

corsica2018.blogspot.be

Comment

Wij doen vandaag de Hunsruck Tour.

corsica2018.blogspot.be

Comment

Working...
                        X