Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tanktas met zuignappen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• tanktas met zuignappen

wie heeft er ervaring met tanktassen met zuignappen, want de tanktassen met magneten die passen niet op polyester kuipen ...en waar zijn ze te vinden hier in limburg, ben al gaan informeren bij felix en jos en bij gsm maar daar hebben ze die niet

Nooit van gehoord.
    Wel met riempjes die onderaan de tank vasthechten, te verkrijgen bij Hein Gericke.
    Mijne heeft beide opties, afritsbare magneten en afritsbare bodem met riempjes.

Comment

Heb samen met een maat al eens gezocht daarnaar, ik weet zeker dat Givi er maakt, hun modellen T430S en T434S* op http://www.givi.it/.
      De RAD kan die zeker ook vastkrijgen, en Hein Gericke ook, als het al niet in hun eigen gamma zit, verwacht een prijs van 110 tot 130 Euro.

Ik heb verschillende spullen van Givi en ben er erg over te spreken, net als de tijdschriften. Maar geen eigen ervaring wel.

(*De S van Suction Cup, zoals dat in 't Engels heet. Eens Google-en naar Suction Cup Tankbag kan ook extra info opleveren)
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

mercikes voor de tips , maar mee riempjes heb ik schrik voor krassen, ze bestaan die tassen met zuignappen want vele nieuwe modellen hebben nu een polyester kuip dus zullen die tanktassen er zekers zijn

heb al iet gevonden:
        http://www.bikersbuyit.com/Shops/bbi...l/dept_85.html
        http://www.bikersbuyit.com/Shops/bbi...l/dept_85.html de t430 s en t434 s

en da fotokje is te verkrijgen bij
        MOTOLUX SPECIALTIES
        Nijverheidsweg 23 - 3771 ME Barneveld

Tel.: 31 342 490208
        Fax.: 31 342 490851

Comment

Folie

Ah, dan heb ik nog een tip: welke tanktas je ook kiest, er is altijd een risico op krassen, door zand dat tussen tas en tank kruipt om te beginnen al.

Met een blinkend nieuw machien willen we dat niet he Roos :-)

Truuk: span een vel keukenfolie (saran-wrap, saladeplastiek etc.) over uw tank voor ge uw tas erop zet.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
            Ah, dan heb ik nog een tip: welke tanktas je ook kiest, er is altijd een risico op krassen, door zand dat tussen tas en tank kruipt om te beginnen al.

Met een blinkend nieuw machien willen we dat niet he Roos :-)

Truuk: span een vel keukenfolie (saran-wrap, saladeplastiek etc.) over uw tank voor ge uw tas erop zet.
            Of naai een zzemvel onder aan uw tanktas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
              Of naai een zzemvel onder aan uw tanktas
              een echt he, zo'n duur, die andere zijn zo goed niet (ik doe dat ook zo) heb er trouwens eentje met riemkes en zit steviger dan magneten!!
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zuignappen zullen zoveel krassen niet maken.
                maar ik heb onder m'n tantas met magneten zo'n anti-slip matje genaait, en da is ideaal, zacht, maakt geen krassen en stevig
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever
                -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  zuignappen zullen zoveel krassen niet maken.
                  maar ik heb onder m'n tantas met magneten zo'n anti-slip matje genaait, en da is ideaal, zacht, maakt geen krassen en stevig
                  Wel, is niet echt zo. Had ooit een bagagerekje met zuignappen (en 4 haakjes) voor op de achterkoffer van mijn autoke. Na een tijdje stonden de rondjes van de zuignappen er ingekrast, diep in de lak: water, zand en trillingen: da's uiteindelijk hoe ge lak mat maakt voor het spuitwerk, niet?
                  Echt leren zeemvel is een perfecte oplossing voor magnetische tanktassen en als ge de haakskes mee bekleed ook voor tassen met riempjes.

Maar Roosje overwoog zuignappen ... dan is een plastiekske de enige werkende bescherming die ik ken tegen het krassen.

Behalve de oplossing met een volledig lederen overtrek over de tank waaraan snaphaakskes zitten voor een tanktas. Kan heel mooi zijn. Koldark heeft zoiets op zijn 'Busa als ik mij goed herinner.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
                    Wel, is niet echt zo. Had ooit een bagagerekje met zuignappen (en 4 haakjes) voor op de achterkoffer van mijn autoke. Na een tijdje stonden de rondjes van de zuignappen er ingekrast, diep in de lak: water, zand en trillingen: da's uiteindelijk hoe ge lak mat maakt voor het spuitwerk, niet?
                    Echt leren zeemvel is een perfecte oplossing voor magnetische tanktassen en als ge de haakskes mee bekleed ook voor tassen met riempjes.

Maar Roosje overwoog zuignappen ... dan is een plastiekske de enige werkende bescherming die ik ken tegen het krassen.

Behalve de oplossing met een volledig lederen overtrek over de tank waaraan snaphaakskes zitten voor een tanktas. Kan heel mooi zijn. Koldark heeft zoiets op zijn 'Busa als ik mij goed herinner.
                    plastieksek onder zuignappen?? zal niet werken, de zuignappen zullen zich vastzetten op dat plastiekske, zolang dat plastiekske niet vastzit op uw tank dan waait het er zon af, wel zo'n permanente kleeffolie, dat zou wel lukken.

Bagster heet dat systeem. Ik ben er niet 100% van overtuigd (tank zit weg en zal niet mee verkleuren met erets van moto (onder invloed van weer en wind) Ikben ook niet overtuigd dat het bevestigingssysteem van deze tas geen beschadegingen maakt.
                    Wel zal het voor iemand die dagelijks en tanktas gebruik de beste oplossing zijn, voor occasioneel gebruik niet.
                    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ik heb een 'soort' tanktas met zuignappen. Het is in feite een kaarthouder waar je nog wat kleine spullen in kwijt kunt.
                      Mijn ervaring is dat dit vrij goed / stevig blijft staan als je ze goed aandrukt. Is je tank echter een beetje nat kan je er geen kanten mee uit.
                      Persoonlijk zou ik dit systeem niet meer gebruiken (gebruik ondertss al 7 jaar ene met magneten).

BTW, voor 5€ moogt ge em komen halen .
                      Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                        plastieksek onder zuignappen?? zal niet werken, de zuignappen zullen zich vastzetten op dat plastiekske, zolang dat plastiekske niet vastzit op uw tank dan waait het er zon af, wel zo'n permanente kleeffolie, dat zou wel lukken ..
                        Beulke, ik bedoel van die krimpfolie die ge in de keuken gebruikt. Dat werkt perfect maat, ge ziet het niet, en blijft heel goed zitten. Kunt ge zelfs over uw vizier doen, ala motocross

Comment

Working...
                        X