Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gs500 bagage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gs500 bagage

Hello,

Ik ben een nieuw lid van jullie bende. het ziet er hier een interessant forum uit, met veel mede liefhebbers en rustig ;-) chauffeurs.

Ikzelf zij met een GS500E(voorlopig toch) en heb gezien dat oa Jantje met een zelfde motor rijd.
    Ik heb ook gezien dat er achteraf een koffer opstaat. Ben je daar content van? Ik zit iedere keer te vloeken omdat ik nergens plaats heb om iets in te stoppen. Weet je nog hoeveel je ervoor betaalt hebt? en ongeveer hoeveel er in kan? Alle inlichtingen zijn welkom. Andere ideeen om iets mee te sleuren zijn ook welkom.

eerst en vooral...............welkom.bagage kun je makkelijk kwijt in zadeltassente verkrijgen bij Hein gericke www.heingricke.be Deze zijn makkelijk te plaatsen en te verwijderen zodat je niet altijd met een koffer moet rijden

Comment

Welkom Stimpy182.
      Maar ivm die bagage kan ik niet helpen sorry ;-).
      Mss eens met iets anders ciao ciao

Comment

hey stimpy,

voor een topcase met bevestiging ben je ongeveer 200€ (natuurlijk afhankelijk van de grote van de koffer).
        Mijne is een kappa, heb deze gekocht omdat ik er indertijd 10% korting op kreeg (doen ze altijd in juni).

van welk jaar is je gs500?
        sigpic

Comment

Tanktas??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
            Tanktas??
            idd als ge nog rap zijt (voor 22u) kunde er nog eentje winnen door het wedstrijdformulier in te vullen

oh btw hartelijk welkom op het forum

Comment

Een tanktas heb ik al. Maar dat is zo klein en kun je moeilijk achter laten bij je moto. Het zou om bv mijn jas enzo in te stoppen zijn.
              Zal eens kijken bij Hein wat ze hebben van deftige zadelzakken.

PS : de mijne is van 1994 en ikzelf ben van De Kust. Als er mensen zijn die af en toe een toer mee doen ben ik ook wel geinteresseerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stimpy182
                Een tanktas heb ik al. Maar dat is zo klein en kun je moeilijk achter laten bij je moto. Het zou om bv mijn jas enzo in te stoppen zijn.
                Aha, da's inderdaad iets anders...
                Succes!

Comment

Working...
                X