Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zadeltas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zadeltas

Ik heb een gs500e en ben op zoek naar iets om mijn bagage achter te laten. Nu heb ik op e-bay een zadel gevonden die me wel aanspreekt. Voor een zeer schappelijke prijs. Ik weet niet of er hier nog iemand ervaring heeft met tassen op zo'n moto? of eventueel een andere oplossing om bagage bij de moto te laten.
    Ik heb gekeken voor koffers maar mijn moto is van '96 en daar passen geen koffers op. jammer genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door stimpy182
    Ik heb een gs500e en ben op zoek naar iets om mijn bagage achter te laten. Nu heb ik op e-bay een zadel gevonden die me wel aanspreekt. Voor een zeer schappelijke prijs. Ik weet niet of er hier nog iemand ervaring heeft met tassen op zo'n moto? of eventueel een andere oplossing om bagage bij de moto te laten.
    Ik heb gekeken voor koffers maar mijn moto is van '96 en daar passen geen koffers op. jammer genoeg.
    Al eens gedacht aan een tanktas?

Comment

J zegt dat daar geen koffers op passen.Maar mijn evorige moto was ook een gs500e en ik had daar koffers op van givi. 2 langs zij en 1 erop. Ik denk dat je die gewoon bij HG kunt bestellen.

“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

"Jantje" hier op't forum heeft ook een gs500 met topkoffer
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever

Comment

Ik heb gekeken voor een koffer, maar het past niet op dat model. De modellen na 1996 kunnen het wel hebben. Maar er bestaat geen frame voor alle modellen voor '97.
          Een tanktas heb ik al maar vind dat te klein om iets in te stoppen. bv een jas, broek, picknick, .....

Comment

ga eens kijken op http://www.motozoom.be daar vind je zeker wel een universeel rekje en tassen, zakken,..
            Ofwel bij HG een catalogus haklen, hebben dikwijls zelfde producten op stock.
            Ook bij Biker zone bij gent eens gaan piepen.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Givi heeft alleszins een topkoffer drager in hun gamma voor een 96'er.
              Hepco & becker heeft zowel een topkoffer drager als een zijkoffer drager in hun gamma voor de jouwe.
              Krauser heeft ook voor zowel top als zijkoffers dragers.
              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
                Givi heeft alleszins een topkoffer drager in hun gamma voor een 96'er.
                Hepco & becker heeft zowel een topkoffer drager als een zijkoffer drager in hun gamma voor de jouwe.
                Krauser heeft ook voor zowel top als zijkoffers dragers.
                welk heb't gij er dan opstaan?
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  welk heb't gij er dan opstaan?
                  givi topkoffer (het is wel een ander model dan dit voor een gs van 96)
                  sigpic

Comment

Idd Jantje,
                    Op de site van die fabrikanten heb ik ze gevonden.
                    dikke merci.

Maar weet je eventueel ook ergens waar je hier de prijzen van kan raadplegen? Want ik de meeste online- moto winkels vind ik die niet terug.

Comment

Idd Jantje,
                      Op de site van die fabrikanten heb ik ze gevonden.
                      dikke merci.

Maar weet je eventueel ook ergens waar je hier de prijzen van kan raadplegen? Want ik de meeste online- moto winkels vind ik die niet terug.
                      hein gericke heeft de meeste van die dragers (of beter gezegd, daar kan je ze toch bestellen)
                      sigpic

Comment

Working...
                      X