Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Muziek op de motor?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek op de motor?

'k ben vorige week met enkelen op dit onderwerp gekomen.
    wie luistert er muziek op de motor?
    doe je dit op de achtergrond, of loeihard?
    wat voor muziek luister je dan?(juist "the dolpins cry" aan't luisteren,dit zou m'n rijstijl idd beinvloeden)
    beinvloed dit je rijstijl?

luister je enkel muziek bij lange afstanden?

of is je uitlaat genoeg muziek in je oren?

'k ben wel benieuwd hiernaar over iedereen hun mening hierover.

---------------------------------

ik had ooit een goeie mp3 speler, moest die nog werken zou ik ook muziek opzetten als ik een fatsoenlijke afstand deed op een "normaal" tempo, ook zeker op snelwegen. Zeker nu met m'n originele stoofbuis.
    als ik lange afstanden doe op de autostrade moet ik gewoon wat muziek bijhebben, is anders zooooo saai.

als ik de bochtige wegjes opzoek op "tempo" zal ik nooit gene muziek opzetten, want da lijd te fel af, en dan mag de muziek m'n rijstijl ook niet beïnvloeden.
    en eigenlijk als ik vroeger toeren draaide met m'n doma-pijpje hoorde ik die muziek toch bijna nietmeer...

'k ben wel van plan om ofwel m'n mp3-speler te laten maken(een i-pod van 15gig die waterschade heeft), of een goedkoop dingetje te kopen achteraf.

'k heb er dus ook even een poll bijgezet, zo krijgen we een mooi overzicht hoe de meeste hierover denken.
    (ik heb gestemd dat ik de mogenlijkheden nog niet heb, maar de eerst optie is ook een mogenlijkheid)
    327
    Ja, ik bel, sms, luister muziek, whatever...
    0,00%
    0
    Ja, altijd
    0,00%
    0
    Ja, enkel op autostrade
    2,75%
    9
    Ja, soms
    7,95%
    26
    Nee, nooit
    4,89%
    16
    Nee, ik heb de mogenlijkheden (nog) niet
    26,91%
    88
    Nee, zouden ze moeten verbieden
    57,49%
    188
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

elke dag op en terug naar het werk.
    want das 75 km autosnelweg enkel.
    grtz wcf on tour

Comment

Ik kan het nog niet ben er voor aan het kijken om intercom te plaatsen.
      Een beetje muziek op de achtergrond kan zeker volgens mij.

Comment

Ik luister nooit muziek op de motor. Ik ken men eigen. Dat leid me serieus af. En dat is nu net iets wat ik op de moto niet moet hebben, afleiding. Ma ik heb er geen problemen mee, als mensen die het wel kunnen verdragen dat doen.
        http://imageshack.us/http://imageshack.us/
        [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
        [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

zelfde als bij trientje,ben dus niet van plan mij iets dergelijks aan te schaffen er loeren al genoeg gevaren op de baan zodat ik er liever met men hoofd bij ben dan afgeleid te worden
          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Ik luister ook nooit muziek op de motor, ik hoor graag het geluid van mijn beestje

Comment

Een Ipaq met een oortelefoontje en MP3 vullen de eenzame momenten op de autostrade. Als het te druk wordt gaat de oortelefoon onmiddellijk uit...

mvg

Stef

Comment

luister meestal harde muziek,
                geen techno maar punk of hardcore, rock, metal of HxC soms gewoon StuBru
                en enkel op autostrade, anders zou het te veel het rijgedrag kunnen beinvoeden.
                maar nu ik met een gsxr rijd steek ik meestal oordopjes waarmee ik
                juist de motor nog hoor.
                mijn helm is niet zo winddicht...

Comment

Ik heb gene MP3 speler.
                  De enige muziek die ik beluister op de moto is mijn eigen gezang. Wel goed da mijnen helm redelijk geluidsdicht is, zodat ik niemand anders met mijn "performance" moet lastig vallen
                  Ride it like you stole it
                  The Devils on the V-TEC grunt like you have a pissed off dinosaur behind your bike!

Comment

Geen muziek. Ik moet kunnen horen wat er zich rond me afspeelt en me concentreren om mijn rijden. Mar ik rijd dan ook geen lange stukken autostrades.
                    Een reis van duizend kilometer begint bij een enkele stap
                    -Loa-Tzu-

Comment

Heb nog nooit muziek gehad tijdens het rijden maar zie wel het nut voor autostrade ervan in.

Comment

een radiodingeske zou wel handig zijn om te weten waar de files zijn of zo, nie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                          een radiodingeske zou wel handig zijn om te weten waar de files zijn of zo, nie?
                          Hihi Kay, motos en files :tongue:

Comment

Van 'Hit the road, Jack' tot 'The Devil went down to Georgia'

Heb dat 1 keer gedaan voor een rit van Diest naar zee. Met een mooie selectie op m'n MP3 spelertje. Eerste nummer: 'La Grange' van ZZ Top. Rijstijl werd prompt video-clip stijl. Veel te gevaarlijk, nooit meer.
                            Ik zing wel zelf in mijn helm, meestal Jazz of Country, vooral als het regent.:cool Ben niet zeker of mijn zang de regen verergert of niet. Moet dat eens testen, kan ik mss nog munt uit slaan bij de horeca aan de kust...
                            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

hier nog geen muziek op de moto er zitten al genoeg snufjes in zoals de gps en zo.
                              Ik zelf vind dat dat niet nodig is.
                              Maar het kan misschien wel plezanter zijn op de baan
                              www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

Working...
                              X