Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe zumo's in aantocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe zumo's in aantocht

Er zijn weer nieuwe zumo's onderweg,ik ga dus best nog even wachten met me ééntje aan te schaffen.
    Ik vermoed dat de oudere modellen in prijs zullen zakken dan.
    http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=689
    http://gpstracklog.com/2012/05/chopp...clear-fcc.html
    http://motoblog.be:8888/index.php?op...=585&Itemid=76

Ondertussen ook al te zien op de garmin site.
    Meer INFO
    Suzuki v-strom dl 650 abs,2010

Prijzen van die oude modellen zakken nauwelijks. Die zijn meestal ook ver uitverkocht als de nieuwe modellen er zijn. Op die manier kunnen ze de prijs ten alle tijden hoog houden. Maar nu ik zie dat er toch wel een aantal alternatieven op de markt zijn, vraag ik me af in hoeverre die prijzen zo hoog gaan blijven. Het is natuurlijk nog afwachten of die alternatieven hetzelfde aankunnen of mss nog beter. Maar moest dat zo zijn, dan gaat Garmin toch moeten gaan snoeien om nog van hun toestellen af te geraken.

Denk dat Garmin lang genoeg het voorrecht heeft gehad om hun toestellen pokkenduur te verkopen. En ik snap nog altijd niet dat er al jaren geleden geen goed alternatief in de plaats is gekomen. Concurrentie is iets vies :-)
    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Mja, TomTom die zowat de grootste concurrent was van Garmin heeft nooit geluisterd naar hun klanten. Momenteel mogen ze blij zijn dat ze nog GPS'en mogen inbouwen in auto's want het gaat slecht in die sector.
      http://tweakers.net/nieuws/80333/tom...leurig-in.html

En om nu eerlijk te zijn. De topmodellen van beide fabrikanten zijn pokke duur.

Comment

Niks in prijs zakken denk ik .. Of toch niet veel
        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Sjaans dat ik nog nooit een lifetime update ofzo gekocht heb, want dan had ik die weeral opnieuw kunnen kopen.
          Last edited by Maxxi; ma. 4 jun. '12, 13:20.
          Assemocheilischmachallys!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen! Bekijk Berichten
            Sjaans dat ik nog nooit een lifetime update ofzo gekocht heb, want dan had ik die weeral opnieuw kunnen kopen.
            Allez, dat maakt het nog eens zo gemakkelijk. Met Onroute en Lifetime gaat de huidige gebruikt worden tot die uiteen valt.

Comment

Ik zal dat op die volgende dan wel eens pakken.

Mijn huidige doet het voorlopig nog goed maar heeft er toch al wat jaren opzitten. Ik heb nog nooit een kaartupdate of lifetime of iets dergelijks gekocht, en nu durf ik dat niet meer uit schrik dat hij de maand erachter de geest geeft.

Als ik nu ne nieuwe zou kopen is dat mss de moeite, maar dan zou garmin er ook een lifetime garantie op moeten geven.
              Assemocheilischmachallys!

Comment

mijne 660 heeft het al overleefd om al rijdend van de moto te vliegen, en vervolgens onder de aanrijdende bus achter mij te raken, heb pas daarna de lifetime update gekocht .. en er onroute op gezet .. ik heb wel een nieuwe frontplastic gekocht, want de oude zag er echt niet meer uit na dat incident .. dus als Garmin geen teller in de firmware heeft zitten die zegt vanaf wanneer die 660 moet beginnen "raar" doen, gaat die 660 nog jaren mee .. de 550 van ne kammeraad gaat toch al zeer lang mee zonder raar te doen .. dus misschien is garmin nog een fabrikant die geen autodestructie inbouwt in zijn toestellen na "vervaldatum"

aan de andere kant, als ik nu in de markt zat om ne GPS te kopen .. dan keek ik wel uit naar de nieuwe .. en als de geschiedenis zich herhaalt, hebben de nieuwe redelijk wat kinderziektes. In't begin was de 550 zelf beter dan de 660. Met de eerste firmwares hebben er toch veel (including myself) steen en been geklaagd over die 660's

Comment

De prijs zal pas zakken wanneer de mensen stoppen met hun producten te kopen.

Comment

Visio, ik ben al aan mijne tweede 550 bezig. Van de eerste op 3 jaar tijd 2 automounts en motomount om zeep om dan het toestel zelf ook maar zonder enige reden de geest te geven. Dus zal ik er eentje gehad hebben met autodestruct

Den tweede gaat nog goed, maar die is ook nog ni zo heel veel gebruikt.

Persoonlijk vind ik die garmintoestellen way to overprized, maar ze kunnen het zich veroorloven. De concurrentie kan makkelijk een toestel bouwen die hetzelfde kan en mss nog beter. Echter is die afzetmarkt niet zo groot en steken ze daar ook ni teveel geld in. Op het moment dat er ne degelijke concurrent komt, heeft Garmin een probleem.
                    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Working...
                    X