Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garmin Zümo 550 <-> Zümo 220

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Garmin Zümo 550 <-> Zümo 220

Hellow!
    Ik rij nu al enkele jaren met een Garmin Zümo 550 met lifetime update. Ik gebruik hem echter enkel op het zicht.
    dwz dat ik de mogelijkheden zoals MP3/oortjes/ handsfree bellen... zowiezo niet gebruik.
    Ik heb 2 houders voor op de motor met voeding die op de motor van mijn vrouw en mij gemonteerd staan.
    Het probleem is dat ik de Zümo nogal aan de grote kant vind, zeker nu ik met een 848 rij, daar is zo al weinig
    ruimte voor accessoires bij het dashboard.

Dus vraag ik me af of ik niet beter de overstap neem naar een Zümo 210 of 220 maak...
    550 verkopen een 220 kopen..??

Weet er iemand wat de grootste verschillen zijn? Heeft de 220 bvb ook de mogelijkheid om 50 routes op te slaan?
    Volledig Europa op kaart?

Garmin Zümo 550 &lt;-&gt; Zümo 220

Oorspronkelijk geplaatst door 666 Bekijk Berichten
    Hellow!
    Ik rij nu al enkele jaren met een Garmin Zümo 550 met lifetime update. Ik gebruik hem echter enkel op het zicht.
    dwz dat ik de mogelijkheden zoals MP3/oortjes/ handsfree bellen... zowiezo niet gebruik.
    Ik heb 2 houders voor op de motor met voeding die op de motor van mijn vrouw en mij gemonteerd staan.
    Het probleem is dat ik de Zümo nogal aan de grote kant vind, zeker nu ik met een 848 rij, daar is zo al weinig

Dus vraag ik me af of ik niet beter de overstap neem naar een Zümo 210 of 220 maak...

Weet er iemand wat de grootste verschillen zijn? Heeft de 220 bvb ook de mogelijkheid om 50 routes op te slaan?
    Recent heb ik de Zumo 220 gekocht en ben zeer tevreden.
    Niet alleen betreft zijn functionaliteit maar ook zijn formaat.
    Bijgevoegde bestanden

Comment

Thx!
      Hmm... Die is precies niet veel kleiner, of vergis ik me?
      Ik zal toch eens tot bij een dealer moeten gaan vrees ik
      Last edited by 666; vr. 8 jun. '12, 15:22.

Comment