Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garmin Zümo 550 <-> Zümo 220

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Garmin Zümo 550 <-> Zümo 220

Hellow!
    Ik rij nu al enkele jaren met een Garmin Zümo 550 met lifetime update. Ik gebruik hem echter enkel op het zicht.
    dwz dat ik de mogelijkheden zoals MP3/oortjes/ handsfree bellen... zowiezo niet gebruik.
    Ik heb 2 houders voor op de motor met voeding die op de motor van mijn vrouw en mij gemonteerd staan.
    Het probleem is dat ik de Zümo nogal aan de grote kant vind, zeker nu ik met een 848 rij, daar is zo al weinig
    ruimte voor accessoires bij het dashboard.

Dus vraag ik me af of ik niet beter de overstap neem naar een Zümo 210 of 220 maak...
    550 verkopen een 220 kopen..??

Weet er iemand wat de grootste verschillen zijn? Heeft de 220 bvb ook de mogelijkheid om 50 routes op te slaan?
    Volledig Europa op kaart?

Garmin Zümo 550 &lt;-&gt; Zümo 220

Oorspronkelijk geplaatst door 666 Bekijk Berichten
    Hellow!
    Ik rij nu al enkele jaren met een Garmin Zümo 550 met lifetime update. Ik gebruik hem echter enkel op het zicht.
    dwz dat ik de mogelijkheden zoals MP3/oortjes/ handsfree bellen... zowiezo niet gebruik.
    Ik heb 2 houders voor op de motor met voeding die op de motor van mijn vrouw en mij gemonteerd staan.
    Het probleem is dat ik de Zümo nogal aan de grote kant vind, zeker nu ik met een 848 rij, daar is zo al weinig

Dus vraag ik me af of ik niet beter de overstap neem naar een Zümo 210 of 220 maak...

Weet er iemand wat de grootste verschillen zijn? Heeft de 220 bvb ook de mogelijkheid om 50 routes op te slaan?
    Recent heb ik de Zumo 220 gekocht en ben zeer tevreden.
    Niet alleen betreft zijn functionaliteit maar ook zijn formaat.
    Bijgevoegde bestanden

Comment

Thx!
      Hmm... Die is precies niet veel kleiner, of vergis ik me?
      Ik zal toch eens tot bij een dealer moeten gaan vrees ik
      Last edited by 666; vr. 8 jun. '12, 15:22.

Comment

Garmin Zümo 550 &lt;-&gt; Zümo 220

Thx!
        Hmm... Die is precies niet veel kleiner, of vergis ik me?
        Ik zal toch eens tot bij een dealer moeten gaan vrees ik
        Dit is toch echt de Zumo 220, want de Zumo 660 heeft een bredere opbouw.
        De Zumo 660 past ook wel, maar vind dit meer als groot genoeg.
        Bijgevoegde bestanden

Comment

Hellow!

Jij kan daar zoveel routes op slaan als je wil en ook heel de kaart van Europa voor zolang dat je elke keer opslaat op je SD-kaart (minstens nen 8GB in steken dus). Je moet sowieso proberen te vermijden om standaard op de HD van je GPS op te slaan. Btw bega wel niet de flater om zoals ik twee kaartversies op 1 sd te poten want dan loopt je ritje verrekte in de soep
          Licensed to chill.
          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Ik heb een 220, en was er in het begin niet echt tevreden van. Reden: eigen routes maken met die Garmin software was een ramp (de laatste Basecamp is eindelijk wat gebruiksvriendelijker) en eens de route er dan toch opstond, navigeerde die soms enkel in rechte lijnen over de kaart of soms helemaal verkeerd.
            Ik zat ook al snel aan de limiet van waypoints of hoe heet dat bij Garmin. Geen idee of dat een geheugen- of opslaglimiet van de 220 is, maar thanks to Imno heb ik ontdekt dat er wel degelijk een micro SD in kan
            Fazer '02 - R6 2000 (gesneuveld) - TL1000S '97 (te koop) - SMT '09

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fijs Bekijk Berichten
              Ik heb een 220, en was er in het begin niet echt tevreden van. Reden: eigen routes maken met die Garmin software was een ramp (de laatste Basecamp is eindelijk wat gebruiksvriendelijker) en eens de route er dan toch opstond, navigeerde die soms enkel in rechte lijnen over de kaart of soms helemaal verkeerd.
              Ik zat ook al snel aan de limiet van waypoints of hoe heet dat bij Garmin. Geen idee of dat een geheugen- of opslaglimiet van de 220 is, maar thanks to Imno heb ik ontdekt dat er wel degelijk een micro SD in kan
              Goed he dat ge dat nu weet ? de HD van de Garmins is gewoon veel te krap om heel die load op te slagen. Alleen vertellen ze je dat niet altijd als je ze koopt. En wat software betreft. Dat is in het begin altijd wel wat vloeken eer je dat beet hebt. De snelste manier om er mee overweg te kunnen is gewoon is aan te kloppen bij iemand die er al een poos mee werkt. Uurke uitleg en je bent vertrokken.
              Licensed to chill.
              Non Semper Arcum Tendit Apollo.
              2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

denk eraan dat je de lifetime update dan opnieuw moet kopen,want deze telt voor het toestel zelf.

Comment

Zo veel kleiner is die 220 volgens mij niet. Wel dunner.
                  Last edited by Flip CBR; za. 9 jun. '12, 20:21.
                  One life, live it !!
                  CBR dude

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎