Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iphone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Iphone

Iemand een goede app voor routes te laden in je iphone?
    Honda CBF1000 '09

Denk dat er geen een degelijk is om routes te rijden. Misschien de Tomtom app.
    Zelf gebruik ik Navfree Benelux ip de ipad maar daar kan je ook geen routes inladen.

Comment

Die TomTom-app is vrij duur en daarnaast zit ge met een gigantisch dataverbruik. Maar da laatste is zeker geen proobleem voor de mobiele vinkings

Ik zou zo direct ook geen goede app weten. En moest die bestaan, dan is die ofwel heel duur of enkel verkrijgbaar via jailbreak.
      I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Dan koop je idd beter een goedkope (tweedehands) GPS

Comment

Ik gebruik de tom tom app op de iphone in de auto, de app verbruikt geen data om te navigeren en de kaarten staan op de iphone dus deze moeten ook niet worden gedownload. Tomtom op iphone = 0 dataverbruik!!
          Routes inladen gaat niet. Heb mij daarom een garmin zumo 210 aangeschaft voor de moto, daarvoor gebruikte ik de iphone ook op de moto in een waterdichte case met voedingskabel voor de iphone gekocht op ebay. Tomtom werkte perfect alleen mag de zon er niet op schijnen want dan ziede geen kloten.

Comment

Interessant. Ik ben van plan om volgende lente en zomer regelmatig mijn werfbezoeken te maken met de moto (als het niet regent). Ik hoef enkel maar van A naar B te kunnen navigeren. De simpelste gps dus. Aangezien ik verder geen gebruik maak van een gps, en ik van het werk een iphone heb, lijkt het mij interessanter een app te installeren.
            Nog goeie alternatieven naast TomTom? En wat kan ik ervan verwachten op gebied van juistheid en snelheid?

Grts
            Jomme, 't zijn toern...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazy Bekijk Berichten
              Interessant. Ik ben van plan om volgende lente en zomer regelmatig mijn werfbezoeken te maken met de moto (als het niet regent). Ik hoef enkel maar van A naar B te kunnen navigeren. De simpelste gps dus. Aangezien ik verder geen gebruik maak van een gps, en ik van het werk een iphone heb, lijkt het mij interessanter een app te installeren.
              Nog goeie alternatieven naast TomTom? En wat kan ik ervan verwachten op gebied van juistheid en snelheid?

Grts
              Igo
              2011 Kawasaki Z1000SX (black)
              2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Ja, ok, maar waarom?
                Jomme, 't zijn toern...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazy Bekijk Berichten
                  Ja, ok, maar waarom?
                  Ik ken de oude versie nog, en heb het op android staan, en da ding marcheert zeer goed.
                  Alle maps op uw device btw.
                  routes inladen via kml bestanden (export google maps)

Weet wel niet hoe het op iphone draait (is precies nog een andere versie ook).

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Iphone

Zeker als het voor professioneel gebruik is : Tom tom. De app op zich is niet duur , de kaartupdates zijn betalend. Je kan in de app geen routes invoeren maar een route met tussenpunten (te maken op de iphone,als je de garmin thuis vergeten bent bv) kan wel! Ook de optie kronkelwegen zit erin. En met een paar tussenpunten en kronkelwegen kan je toch al iets ;-)
                    En om voor het werk van A naar B te rijden zou ik er ZEKER live services bij nemen/vragen , dan ontwijk je de files , en dat werkt echt goed. Ik heb daar al een paar keer uren file mee bespaart (ik kwam van de kempen en de ring in a'pen zat vast , helemaal achterdoor via Heist od Berg gereden , op de Ring was het 2 uur aanschuiven en ik had 20 minuten extra reistijd ! Vorige week donderdag toen de camions op hun zij lagen op de E40 , eergisteren toen de E19 vastzat in Mechelen.... )

Voor die Live dingen heb je natuurlijk wel (beperkte) data nodig.

Hopelijk heb je geen 16Gb Iphone gekregen want europa is al 2,4 Gb :-) dat is dan weer het nadeel van kaarten op het toestel...
                    Last edited by jamez; za. 25 jan. '14, 09:50.

Comment

Idd, nen 16 gig zou rap vol staan.

Comment

België alleen zal al volstaan

Geen idee wat ik ga krijgen, en ben er ook helemaal niet thuis in. Het zou een 5S zijn, kan dat?
                        Jomme, 't zijn toern...

Comment

Een 5S is de laatste nieuwe. Maar kan evenzeer met 16gig zijn. Ik dacht altijd dat da genoeg was, maar mijne ipad 16 gig heeft nog maar 1,5 gig vrij en dan kuis ik hem regelmatig op en staat er geen muziek op. Enkel apps.

Mijn iPhone is een 64 gig en dus veel te veel ruimte.

Gewoon om u een idee te geven. Maar firma's geven meestal een 16gig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kazzz Bekijk Berichten
                            Ik zal ook maar een beetje sponsoren zeker?
                            Aangezien ik toch van plan ben een aantal dingen mee te pikken, zal ik maar een lidkaart kopen
                            Ik heb wel geen gps voor de ritten te rijden, gebruik mijn iPhone dus dan kan ik geen GPX of wat dan ook inladen

Straks maar eens de lidkaart kopen als ik thuis ben.
                            Misschien kan je wel KML's inladen met bepaalde software voor Iphone ?

Igo laat dat in elk geval toe, en is ook op de iphone beschikbaar.

Wij leveren ook steeds de KML's per rit af (sinds vorig jaar).

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Ik zoek het uit, thanks!

Amaai, 38€ en ik weet nog niet of het wel degelijk werkt?

Dan kan ik beter TomTom installeren, maar.. ja, dan heb ik natuurlijk weer de import mogelijkheid niet é.. :/
                              Yamaha TDM850 4TX: crashed
                              Yamaha FZ6N S2 ABS: sold
                              BMW S1000R: sold!
                              Speed Triple RS 2019: current

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡