Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Route laden op Garmin GPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Route laden op Garmin GPS

Heeft er hier iemand ervaring hoe ik een GDB-bestand (route) op mijn gps kan laden?
    Ik heb een mooi ritje mogen ontvangen maar ik slaag er niet in om te weten te komen hoe ik dit vervolgens op mijn gps krijg. Het is een NUVI 760.
    Alvast bedankt

normaal gezien doe je dit via mapsource,of het ook op een andere manier kan weet ik niet

Handleiding 760

Bekijk en download gratis de Garmin Volvo Nuvi 760 Navigatie handleiding (pagina 1 van 56) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.

Comment

Thanks
      Om de 1 of andere reden heb ik da allemaal nie meer liggen terwijl ik die nieuw heb gekocht over een jaar of 4.
      Ben nu het volgende aant proberen voor mapsource
      Download basecamp en installeer deze.
      update daarna basecamp met de versie van mapsource.
      Daarna werkt mapsource en basecamp beide perfect.
      Binnenkort komen er screenshots op een aparte pagina te staan.
      Downloaden van het trainingscenter is dan niet meer nodig. (getest op een schone pc met windows 7)
      Basecamp kan ook custom kaarten aan.

Ben benieuwd

Comment

Ok mapsource staat erop. Alleen nog het volgende probleem tegen gekomen: Ik doe "transfer data", dan zegt hij dat de transfer succesfull en volledig was maar toch vind ik die route nie terug op mijn gps. Nog suggesties aub? Of een vlot antwoord van Guido is ook welkom uiteraard

Comment

Update: Ik heb dus blijkbaar wel de via-punten gevonden bij favorieten maar als route kan ik niks terugvinden. Ik kan dus wel naar het vertrekpunt rijden en vervolgens telkens opnieuw de punten ingeven waar ik naartoe moet rijden maar da is nie echt de bedoeling. Zal waarschijnlijk toch nog iets over het hoofd zien..

Comment

ik weet niet hoe dat bij de nuvi 760 is,maar bij mijn zumo 550 word er na het overzetten en afkoppelen van de gps gevraagd of ik de nieuwe gegvens wil verwerken.Dan klik ik :ja en kies daarna eerst de favorieten en dan de route(s).
            Soms (heel af en toe) lukt het niet van de eerste keer en moet ik opnieuw beginnen

Comment

Ik heb nu geprobeerd om de 4 waypoints die bij favorieten zijn gekomen te ordenen voor de rit maar blijkbaar berekent die dan telkens de kortste rity naar die punten want ik kom slechts aan 144km uit met vertrek van bij mij thuis. Ik kan toch moeilijk van elk puntje op die route een waypoint maken he, want dat zijn er een 1000 ongeveer.

Comment

Gelukt, alles was blijkbaar perfect geladen maar moest opgezocht worden bij mijn gegevens en vervolgens de route laden.
                gewoon nog effe erbij gezet moesten er ooit nog mensen met dit probleem zitten weten ze toch hoe het moet he.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎