Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Simpele goedkope moto gps...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Idd beter een degelijke tweedehands aan een schappelijke prijs dan een goedkope nieuwe denk ik.
    Want vroeg of laat ga je toch meer verlangen van het toestel , en eentje met live update is altijd handig.
    Ik heb er een voor in de auto van zo'n 200€ en hij vraagt al een jaar om kaart update te doen voor de prijs van 60€.
    Als je dit enkele malen zou doen kom je al aan een mooi bedrag voor een degelijk toestel.
    Nu ben ik in het bezit van de Tom Tom Rider en kan deze zowel op de moto als in de auto gebruiken.
    I feel the need 4 the speed
    speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
    streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
    MT09 SP 2018

Comment

Ok, wanneer ik het zelf herlees had ik blijkbaar mijn dagje niet

200€ had ik in gedachten. Uitbreiden hoeft niet te kunnen, en van die download en andere opties zijn echt niks voor mij.
      Als ik functie 'bochtige wegen" lees, dat lijkt mij wel iets. Ook zoals bij een autogps de "kortste route" ingeven, geeft ook dikwijls leuke routes.

Hoeft verder niets speciaals te zijn. Een oortje om de route te volgen is voldoende...

Jomme, 't zijn toern...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazy Bekijk Berichten
        Ok, wanneer ik het zelf herlees had ik blijkbaar mijn dagje niet

200€ had ik in gedachten. Uitbreiden hoeft niet te kunnen, en van die download en andere opties zijn echt niks voor mij.
        Als ik functie 'bochtige wegen" lees, dat lijkt mij wel iets. Ook zoals bij een autogps de "kortste route" ingeven, geeft ook dikwijls leuke routes.

Hoeft verder niets speciaals te zijn. Een oortje om de route te volgen is voldoende...

De kleine GoRider is onder de 200.
        Licensed to chill.
        Non Semper Arcum Tendit Apollo.
        2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

hier 169 euro voor ne nieuwe gps , goed om van A naar B te rijden en zonder opties zoals routes inladen etc

http://www.kapaza.be/nl/motoren-onde...n-84685448.htm
          Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
          Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Routes inladen is nu net essentieel op een motogps

Comment

Ja vind ik zelf ook maar TS gaf zelf aan dat hij deze optie niet nodig vond

Deze GPS voldoet het meeste aan zijn verwachtingen:
              - rijden van a naar b
              - goedkoop
              - geen gedoe met routes inladen
              Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
              Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

ik weet niet direct waar ik dit moet posten, en een nieuw topic aanmaken leek me wat overdreven..
                iemand hier ooit van gehoord, of gezien?
                https://global.beeline.co/pages/beeline-moto
                Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Reclame van gezien. Nog niet in het echt. Nieuwste hype blijkbaar. Maar hoe dat ding zijn weg gaat vinden op een complex kruispunt, daar ben ik wel benieuwd naar.

Comment

Ik heb er nogal veel reclame voor zien passeren op dacht ik Facebook en Instagram, ruim een jaar geleden. Ik denk toen nog in kickstarter fase. En vanaf nu allicht opnieuw, want ik heb die link opengeklikt .

Ik was toen niet onder de indruk, omdat het enkel werkt mits je de bijbehorende app op je telefoon hebt staan, je afhankelijk bent van de dataverbinding van je telefoon van zodra je een reroute moet doen,... en voor zover ik het begrepen heb, apart moet opladen: de mount voor op je moto kan de beeline niet laden. Dus weer een lader/craddle extra als je meer dan een dag onderweg bent (dat ding heeft geen standaard USB poort), en een toestel dat je opgeladen moet houden. Dan kan je denk ik evengoed met dat geld een aangepaste GSM houder + waterdichte case kopen, en de app van jouw voorkeur gebruiken. Of voor een Garmin/Tomtom/... gaan.

Het is natuurlijk cherrypicking, maar als je enkel de 1, 2 en 3 ster reviews op bvb trustpilot leest lijken er bovendien problemen te zijn met bouwkwaliteit en waterdichtheid. Gecombineerd met een slechte dienst na verkoop. https://uk.trustpilot.com/review/bee...tars=2&stars=3

Comment

Ik zweer bij Scenic op mijn iPhone voor routes te rijden en Waze voor mijn dagdagelijkse navigatie. Die Beeline lijkt mij een prul.

Comment

Ik had er ook over gelezen een tijd geleden. Triumph heeft overigens een samenwerking en er is de triumph beeline
                        Je hebt inderdaad een bluetoothverbinding nodig met de beeline app op je GSM. Batterijtijd is wel 30u.
                        Ik heb helemaal geen interesse. Gewoon een (amazon) GSM houder op het stuur met USB voeding ( indien nodig) en mijn Samsung A52 is IP67. Waze er op en bluetooth oortjes met of zonder spotify. Ik hoef niet weer een prulletje extra

Comment

Leuk gadget, maar meer ook niet vermoed ik. Ik vind het trouwens nog vrij prijzig als je ziet hoe beperk de hardware is.
                          Aan de andere kant, stel dat je in de Ardennen woont (minder complexe banen) en een caféracer hebt kan het wel een uitkomst zijn om de looks niet te hard te verstoren.

Comment

Voor wat het kost zou ik een 2de hands motor gps kopen.
                            Maar moesten ze dit voor 50 euro uitbrengen, uiteindelijk is het niet meer dan een veredelde activity tracker (waterdicht display met bluetooth), zou dat een handig gadget zijn voor mensen die te weinig nood hebben aan een gps om die meerprijs te betalen en geen zin hebben om hun gsm aan het stuur te hangen.

Lijk zo een beetje op de my ride oplossing van ktm, op zich werkt dat wel ok, als je van a naar b wilt rijden. Met veel tijd kan je er zelfs een soort route in programmeren

Comment

Working...
                            X