Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camera op de moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Camera op de moto

Heb zo eens geprobeerd mijn video-camera tijdelijk op mijn bike te monteren, is me wel gelukt maar met veel knutselwerk (een handdoek, rekbaar touw, veel plakband en zelfs een leeg sigarettepakje kwam er aan te pas). Nu heb ik hier een site gevonden die handige camera-mounts verkoopt specifiek voor elk merk en model. Heeft er toevallig iemand al ervaring met zo'n zaken.
    Hier is de link: http://www.sportbikecam.com/PRICE%20R3.htm

Ik vind het in ieder geval zeer intressant! Ik heb hun direct een mailtje gestuurd of ze ook zo'n dingen hebben voor een BUELL.

Het ziet er stevig uit in ieder geval!
    Je moet eens gaan zien tussen hun dealers: er staat daar een nederlands bedrijf tussen die blijkbaar die apperatuur gebruikt voor hun circuitfilms, mss die mensen eens mailen om hun ervaring te vragen?
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Zeer interessant. Dat wordt een van mijn volgende investeringen. Ik kan op werk altijd spotgoedkoop camera's huren. Is wel interessant voor de volgende meetings ne keer te filmen

Comment

beter deze kopen :

werkt PRIMA, getest op Zolder en al
        today is a good day to race !

Comment

Ziet er inderdaad beter uit, khad misschien beter zoiets eerder moeten kopen i.p.v. een draagbare videocamera.

Iceman, of moet ik Wekkie zeggen) merci voor de tips in den Engel.

Comment

Ahum, voor die bullet cams moet je nog altijd een camera hebben, goe lezen "how it works".

dus dat is: camera dat ge ergens moet kunnen wegsteken (zakken in leren pak?)
            kabeltje die langs uwen helm hangt
            en een extra investering van 180€.
            Ok het zal wel goed werken en zo, maar dat andere vind ik zeker niet mis (die steun kan je alle richtingen uit draaien (zelfs al rijdend!) zelfs naar uw eigen smoelement, dat zie ik diene bullet niet zo gauw doen.

Beter? tis maar hie je het bekijkt he.

Comment

Ik geloof dat je zo'n bulletcam wel eender waar kan plaatsen (zoals op de site te zien op je helm bijvoorbeeld) dat zie ik niet zo vlug gebeuren met een digitale videocamera. Maar aan de andere kant heb je natuurlijk ook de kwaliteit van het opgenomen beeld. Het hangt een beetje af van de prioriteiten. Persoonlijk zou ik voor de bullet gaan, stel je maar eens voor om dat onderaan je motorfiets 10 cm boven de grond te monteren en dan te filmen terwijl je over de baan aan het scheuren bent.

Comment

Alles heeft zijn voor en nadelen.

die bulletcam kan je al rijdend niet draaien. als je valt met een bulletcam en je camera in je zakken is deze ook kapot.
                Devoordelen : je zal wel een betere kijk hebben op het rijden achteraf met die bullet.

Comment

Mene camera staat erop
                  Ne steun gaan halen bij Hein Gericke Hasselt.
                  Heb wel wa aanpassingen moeten doen omdat die zuignappen
                  niet uitkomen op de benzinetank van de R1,ma 't bolt goed en stabiel.

Comment

Die steun, is da een universele steun voor elk draagbaar cameratje of is dat iets specifieks voor een bepaald model.
                    Hoeveel kost zoiets bij HG?

Comment

ZZ®

Ik heb dat ook eens geprobeert met ne camera maar dat is wat tegen gevallen.Het was wat te groot uitgevallen.
                      [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
                      *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                        Die steun, is da een universele steun voor elk draagbaar cameratje of is dat iets specifieks voor een bepaald model.
                        Hoeveel kost zoiets bij HG?
                        ik dacht 90€
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                        hoe gekker hoe liever
                        -------------------------------------------

Comment

Ik heb een DV cam van panasonic. Ik denk niet dat ik dat duur spul op mijn motor ga monteren. Maar zo van die digitale foto apparaten kunnen meestal ook filmen, en die kosten wel een pak minder
                          Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

Ja maar de beeldkwaliteit laat dan wel te wensen over. Trouwens zo'n steun houd de camera wel goed vast en dat is net de reden dat ik iets dergelijks zoek. Toen ik mijn sony cameratje op mijn tank vastgemaakt had met rekbaar touw en plakband bleef die goed zitten, zelfs aan 210 km/h op de autostrade.

Comment

90 € inderdaad
                              Is universeel,elke camera past erop,juist dat bijgeleverd schroefje past niet.
                              En alles met locktide vastgezet.
                              Ik heb er ne JVC camera opstaan,ik ga juist een "dubble bouble"vizier opzetten,
                              zo komt de lens net door het vizier kijken te kijken en kan ik geen steenslag door de lens krijgen,hoop ik...
                              met hogere snelheid houd 'm toch.getest 270 op E40,beeld is toch redelijk stabiel

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎