Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TomTom: Geen GPS-signaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TomTom: Geen GPS-signaal

Geen idee of er forummers last hebben van de schrikkeljaar bug in hun TomTom maar als je merkt dat je toestel geen GPS signaal meer ontvangt is het hoogst waarschijnlijk een bug.

Bron: TomTom website
    Bijgewerkt 03/04/2012 10:00: Wij hebben de hoofdoorzaak gevonden waarom sommige van onze producten geen GPS positie verkrijgen sinds 31 maart. Het probleem wordt veroorzaakt door een ‘leap year’(schrikkeljaar) bug in de software van de GPS ontvanger. Er wordt hard gewerkt aan een permanente oplossing die wij beschikbaar zullen maken op onze website in de vorm van een software fix. Meer informatie volgt later vandaag. Als je onderaan dit artikel klikt op Update mij, word je automatisch op de hoogte gehouden.

Sinds Zaterdag 31 maart hebben wij de melding ontvangen dat een aantal modellen problemen hebben met het bepalen van de GPS-positie. Momenteel onderzoeken wij de oorzaak en zodra hier meer over bekend is, plaatsen wij hier een bericht. Als je op Update mij klikt onderaan deze pagina, krijg je automatisch bericht.
    Van sommige klanten hebben wij vernomen dat een soft reset dit probleem tijdelijk oplost.

Re: TomTom: Geen GPS-signaal

Goed om te weten

Comment

De ingebouwde TomTom's in onze firma auto's hebben in ieder geval geen probleem om de satellieten te vinden.

Comment

Zelf op 01/04/12 een ritje gemaakt in het Zuiden van het land en geen hinder ondervonden met de Urban Rider. In de auto nog niet gebruikt sindsdien maar als het niet lukt weet ik ineens waarom
        In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

zal je leren een Tom Tom te kopen

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎