Mededeling

Collapse
No announcement yet.

update zumo 220

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• update zumo 220

binnekort vertrek ik op vakantie en daarom had ik graag mijn gps eens geupdate. mijn vraag is nu: hoe kan ik dit het beste doen en is dit gratis of moet je hiervoor betalen? zoja, hoeveel ?

de gps is een garmin zumo 220.

dank bij voorbaat, fred
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w Bekijk Berichten
    binnekort vertrek ik op vakantie en daarom had ik graag mijn gps eens geupdate. mijn vraag is nu: hoe kan ik dit het beste doen en is dit gratis of moet je hiervoor betalen? zoja, hoeveel ?

de gps is een garmin zumo 220.

dank bij voorbaat, fred
    Hangt af van hoelang je hem al hebt, of als je een lifetime update hebt kan je hem altijd updaten.
    Gewoon aan je PC leggen en updaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lorre91 Bekijk Berichten
      Hangt af van hoelang je hem al hebt, of als je een lifetime update hebt kan je hem altijd updaten.
      Gewoon aan je PC leggen en updaten.
      Je kan er ook een Onetime op laten zetten maar het prijsverschil met de Lifetime is zo onnozel klein dat je dan idd beter voor een Lifetime gaat. En je kan natuurlijk ook de illegaliteit in duiken maar dat mogen we hier ni promoten
      Licensed to chill.
      Non Semper Arcum Tendit Apollo.
      2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎