Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe GPS voor de wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf nieuwe GPS voor de wagen

Aangezien de oude tomtom go 700 zijn pluimen begint te laten (ding stuurde mij naar namen ipv mettet ) en dat de kaarten hopeloos verouderd zijn, zijn we aant zien voor een nieuwe GPS.
    Ik zou graag een motor gps hebben, maar ik vind dat die schandalig veel kosten in vergelijking met de meerwaarde, en het feit dat ik die toch maar sporadisch ga gebruiken.

Daarom is mijn ook gevallen op een "gewone" garmin, maar dan met een losse ram-mount.

Nu zit ik hier wat te kijken op de garmin site en zie ik de "essential" en de "advanced" serie. Maar ik zou begot niet weten wat het verschil is tussen beide reeksen. En nog belangrijker, ben ik er als gewone mens iets mee ?
    Ik zou zowieso ne "LM" nemen wegens lifetime kaarten.

Of kent er iemand een verdeler met kennis van zijn producten (en dus niet de vandenborre/krefel) waar ze mij hierover een degelijke uitleg kunnen geven rond het Gentse ?
    ZX6R 2011

ik heb nu mijne zumo 660 een jaar of twee/drie , het klopt die dingen kosten veel geld maar als ge weet wat u er allemaal mee kunt doen !!
    wij gebruiken de 660 auto/moto/geocaching/etce...
    voor de moto , da spel is waterdicht en staat gekoppeld met mijne gsm , muziek (sd 4g) en dit stereo geluid via de starcom .
    veel geld maar ik zen der toch content van .
    P.s zoek in't gentse is de nodige shops op en dan is't voor u om uit te maken wat u zoekt/wenst .
    garmin heeft ook ne nieve op de markt zumo 350 => via ,via heb ik al vernomen dat dit voor de motorrijders toch geen stap vooruit is .
    als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎