Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zadel verlagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zadel verlagen

Ik heb een vraagje.
    Ik ben pas opnieuw beginnen rijden en rij nu met een cb600f.
    Ik ben echter heel klein ( 1.56m en korte benen).
    Ik heb al een verlagingskit op mijn moto en vooraan is ie zo laag mogelijk gezet en geloof het of niet... ik kan nog steeds niet met mijn tippen aan de grond.
    Ik rij er nu zo mee en stop op 1 been maar zou me toch veiliger voelen mocht ik tenminst met mijn tippen aan de grond kunnen. Vooral in de regen zoals vandaag.
    Ik wil nu mijn zadel nog laten uithalen. Heeft iemand een goed adres?
    Of heeft iemand nog tips.
    O ja, ik draag ook al schoenen met een dikke zool.
    Een reis van duizend kilometer begint bij een enkele stap
    -Loa-Tzu-

Kan je mischien niet ergens een lagere zit kopen dan is de originele toch al zeker niet omzeep

maar vraag me niet waar want da zou ik ni weten (of mischien bij honda zelf?)
    I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
    Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Ariane, het zadel van de ER5 van mijn vriendin moet ik ook nog laten verlagen.

In Belgie heb ik de volgende link gevonden;
      http://www.artistiek.be/zadelstoffeer.asp

Ik geloof dat er in Echt (Nederlands Limburg) zo ene zit die dat doet. Ik ga dit weekend proberen te achterhalen (via Motoport Echt) waar en wat het evt gaat kosten.
      Als ik voldoende antwoord daar krijg post ik dat ook nog wel.

Ben benieuwd of iemand nog meer adressen in de buurt weet.

Grtz,
      Bill
      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Ik heb nog een adres voor je en een beetje korter bij nl:

Wijnen Raf in de Batterijstraat te Munsterbilzen (kort bij Jacqmaer suzuki dealer)
        0475/919139.
        Heel vriendelijke kerel die je zadel kan aanpassen voor weinig geld, ook terug overtrekken van zadels doet hij ook.(zeilmaker van beroep geloof ik)
        Heb er zelf ooit een zadel laten maken en er ook al andere mensen naar toe gestuurd die allemaal tevreden waren van het resultaat.
        Ik weet nu wel niet hoeveel lager je nog wilt gaan maar een paar centimeters dat moet toch goed lukken met je zadel ,waarschijnlijk wordt het comfort er misschien een beetje minder op maarja...

Ride On!
        "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Indien je niet bij het adres van Ace terechtkan, heb ik ook nog een adresje voor je. Een maat van mij is zetelstoffeerder, vooral autozetels ma hij doet ook motorzits tussendoor. hij woont in Meeuwen.

Greetzzz

Sanka
          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

men pa heeft onlangs het zadel van zijn deauville laten verlagen. Zeer goed gedaan, en koste amper 60 euro ofzo. PM me maar voor het adres indien je interesse zou hebben (is in de ruime omgeving van Gent).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DucTail
              men pa heeft onlangs het zadel van zijn deauville laten verlagen. Zeer goed gedaan, en koste amper 60 euro ofzo. PM me maar voor het adres indien je interesse zou hebben (is in de ruime omgeving van Gent).
              doen ze ook gewoon herstoferen van een zadel??
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                doen ze ook gewoon herstoferen van een zadel??

Geen idee, bij het verlagen hebben ze gewoon de originele bekleding gebruik (kan bijna niet anders he aan die prijs....).

Comment

Kunt mss is op de motorbeurs in Hasselt gaan kijken deze zondag. Kzie bij de reclame dervan dat er ne stand van zadelmaker zou staan. (Reclame staat in de passe-partout.)
                  Suzuki rules
                  “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

't Is paaszondag dus moet ik me inhouden, maar ik ben vandaag ***verdoeme op mijn snuit gegaan. Allé, 't is te zeggen, ik heb hem zachtjes ten gronde gelegd. Bergaf ne draai waar ik moest stoppen en ik kon hem niet houden.
                    Nu zal de zadel snel verlaagd zijn. Morgen doe ik ze binnen. Bij Felix en Jos doen ze dat ook voor 50€.
                    Een reis van duizend kilometer begint bij een enkele stap
                    -Loa-Tzu-

Comment

Ik zou graag het zadel van mijn Z1000 (rood) laten overtrekken in Kawa-groen (lime green).
                      Iemand een idee waar ik dat leder kan vinden (Limburg), of waar ik dat kan laten doen in die kleur?
                      VN1500SE (1994) - Bandit1200S (1997) omgebouwd naar N - ZX12-R (2002) (crashed) - TL1000S (2001) - Bandit 1200S (2004) - ZX12-R (2002) - Yamaha FJR 1300 (2003) - Kawasaki Z1000 (2007) - Bandit1200N (2000) - Suzuki M1800R Intruder - Bandit 1200S (2007)
                      [font=Tms Rmn]"Never take your loved ones for granted: they could be gone tomorrow" (Dropkick Murphys)[/font]

Comment

Moest ge een reservezadel willen, ik heb nog een verlaagd liggen voor nen Hornet,

Stuur me maar indien interesse

Comment

Ik heb eerder een verhoogd nodig met mijn 1.92
                          VN1500SE (1994) - Bandit1200S (1997) omgebouwd naar N - ZX12-R (2002) (crashed) - TL1000S (2001) - Bandit 1200S (2004) - ZX12-R (2002) - Yamaha FJR 1300 (2003) - Kawasaki Z1000 (2007) - Bandit1200N (2000) - Suzuki M1800R Intruder - Bandit 1200S (2007)
                          [font=Tms Rmn]"Never take your loved ones for granted: they could be gone tomorrow" (Dropkick Murphys)[/font]

Comment

Working...
                          X