Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alarm??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alarm??

Beste ya'll,

Wat is een goed alarm (klasse?) voor een Thundercat. Ik heb de naam spyball al horen vallen maar kan hierover slechts een italiaanse site vinden, en mijn italiaanse kennis houd op bij de pizza en lasagne.

Laat het ff weten en ik ben u zeer dankbaar.

ps: natuurlijk wel een door de verzekering goedgekeurd alarm
    [font=Trebuchet MS]I'm not a complete full, some parts are missing.

Greets Do.[/font]

Site Spyball

topic's:123

als het niet echt gekeurd moet zijn vind je wel genoeg alarmen, van 50-150€.
    heeft het merk zelf normaal ook geen standaard alarmen?(wel vrij duur), maar gekeurd en origineel ...
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

ik heb al bij in de winkel alarmen gezien voor 100 euro zeer degelijk weg te werken . Ze werken met beweging dectoren en gebruiken de 4 pinkers en de claxon
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Ik heb een alarm van Meta-security.
        Ben er heel content over. :biggrin: :biggrin:
        Twee startonderbrekingen en een bewegingssensor. afstandbediening, waarschuwing via LED pinkers en claxon
        http://groups.msn.com/multistradafriends

Comment

heb op twee vorige moto's spyball gehad

noproblemo

nu geen alarm meer

moest niet van de verzekering en wat er niet opzit kanni kapot gaan
          al wie da mij volge wil zal wreed hard moete lope

Comment

Zal toch maar eens gaan informeren dan hier en daar.....weet nu iig een beetje wie wwar ervaring mee heeft en of het bevalt ja of te nee.
            [font=Trebuchet MS]I'm not a complete full, some parts are missing.

Greets Do.[/font]

Comment

allez ni lachen hé, een goei verzekering vraagt dat ni meer
              en als ze hem pikken maken krijgen we nen andere
              meer moet da ni zijn
              die alarmen gaan alle vijf voet af as er ne kwiet aan uwe spiegel komt of ne camion voorbijrijdt
              ge zijt gene seconde meer gerust
              die dingen werken paranoia in de hand
              had vroeger diefstalverzekering en alarm en checkte de moto continu
              nu parkeer ik hem en als ik terugkom en hij staat er nog is dat alleen maar positief
              al wie da mij volge wil zal wreed hard moete lope

Comment

Ik sluit me aan bij lorejas: een alarm werkt op de zenuwen, toen ik nog in Gent woonde op de 3e verdieping heb ik meer de trappen op en af gehold om dat ding het zwijgen op te leggen omda het weer eens besloot duidelijk te maken dat hij niet graag buitenstond.
                Een alarm met startonderbreking vind ik gewoon gevaarlijk, als het slecht geinstalleerd is dan komen er ongelukken van.
                Het beste Alarm is niet zo goed als het slechtste slot!!
                Parkeer je motor gewoon onder een lantaarnpaal of ergens waar hij in het zicht staat (in gent parkeerde ik mijn motor op de zuid altijd voor een Raam van een of ander meissie:biggrin: , nooit op slot gedaan, meissie was beste controleur)
                Een goed beugelslot of zware ketting rond een paal of riooldeksel of iets anders dat blijft staan en stevig is en je motor krijgt geen pootjes en je bent zelf gerust.
                Kortom: kijk goed waar je hem neerzet en doe hem opslot. Alarm overbodig
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

als je een alarm zelf maar ben je er ook zeker van(als je er iets van bakt toch) dat het goed is.
                  'k heb het nogal eens gedaan een alarm zelf gemaakt, het heeft nooit geen problemen vertoond
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                    als je een alarm zelf maar ben je er ook zeker van(als je er iets van bakt toch) dat het goed is.
                    'k heb het nogal eens gedaan een alarm zelf gemaakt, het heeft nooit geen problemen vertoond
                    Vertrouw NOOIT iets dat RunnerX ineen steekt Ik spreek uit ervaring ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                      heb je daar mss nog een schema'ke ofzo van?
                      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                        Vertrouw NOOIT iets dat RunnerX ineen steekt Ik spreek uit ervaring ...

seg da werkte heel goed
                        niet 1 keer problemen mee gehad.
                        (het heeft wel lang geduurd eer het af was, ma nu weet'k al wa beter hoe 'k eraan moet beginnen)

/edit/schema zal een beetje aangepast moeten worden, aangezien ik het toen op een scooter gemaakt had. op m'n moto wil ik het ook iets meet uitgebreid gaan maken
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

mijne garagist verkoopt het merk "sonar" als ik me niet vergis en dit zou toch van goede kwaliteit zijn.Werkt niet zoals voorheen met een bal ,want als er te stevige wind is of campion passeerd dan springen die af.Deze zou zijn positie "berekenen" en niet zomaar afgaan + er zit ook een stroomonderbreker aan.Prijs geplaatst :350 €

Als er nog iemand is die ervaring heeft met alarmen laat maar weten,heb wel de indruk dat weinigen één hebben.Ben nog aant overwegen om toch maar één te laten steken, er worden jaarlijks hopen motoren gestolen en als dit dan zou bijdragen als anti diefstal,waarom dan niet.
                          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

dacht dat spy ball failliet was alle kheb thuis nog een ligge van op mijn tlr kvond da ni echt goe kan zijn omda het slecht gemonteerd was door het kalf van ne vorigen eigenaar maar kheb daar wel wa last me gehad .bv. na drie dagen niet rijden was de batterij plat na dien als het allarm verwijdert was bleek er ook een tezwakke baterij in mijn tlr te zitte dus weet ni af da aan het alarm lag als er interresse is voor da alarm laat ge maar iet weten kdoe daar niets meer mee en tligt in mijn weg ps.kmoet er dus niks voor hebbe

groetjes vriend van
                            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                            maar hou het daar wel proper he mannen.
                            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Heb niet alle post gelezen ivm dit onderwerp,dus mijn excuses als ik iets zeg dat er al stond .
                              Handige harry's zouden bv dmv van kwikschakelaars zelf iets kunnen knutselen,strategisch plaatsen van deze kwiks en een leuke biep en menig mens die wakker wordt, een tijdrelaiske op 12 v is nu ook niet duur, maar kwa verzekering mss niet aanvaardbaar bij eventuele diefstalverzekering(wat op zich ookal vrij duur is).

Grtzz
                              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
                              X