Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Valdoppen op Yamaha R1 bouwj 2000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Valdoppen op Yamaha R1 bouwj 2000

Hello, Weet er iemand welk merk valblokken ik het best monteer op een Yamaha R1 van 2000? Kan je er ook bijvertellen waarop ze gemonteerd worden? Ik heb nogal slechte ervaringen met valblokken en zet ze er pas op als ik een degelijke soort gevonden heb die niet snel afbreken.

Greetzzz

Sanka
    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

als je valt met valblokken, moet je gewoon geluk hebben... soms zullen ze idd je motor zeer goed beschermen en zal je bijna schade hebben..

als je valblokken bij een schuiver of dergelijk blijven achter haken en de motor gaat overkop ofzo kunnen ze meer schade aanrichten....

dus het is het ene afwegen tegen het andere he...

kwa merken heb ik niet echt veel ervaring in valblokken dus kan ik niet echt super advies geven, maar ik denk wel dat een gerenomeerd merk niet zal afbreken bij een 'gewone' val zeker...

Comment

als je voor valblokken opteerd, zorg er dan voor dat ze zeker niet op het blok gemonteerd worden of op directe schroeven waar het blok aan ophangt omdat bij een valpartij danvaar het blok scheurt of een serieuze slag krijgt waardoor inwendige schade aangerichtword aan bewegende delen. vraag maar eens aan runnerke !! zijn blok was ook gescheurd en juist waar hij zijn valblokken monteerde die hij van tijd tot tijd een uitprobeert
      bandit 4 ever and ever
      MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Ik heb ook al zoiets meegemaakt, valblok brak af, sloeg naar binnen en scheur in m'n cilinderkop... Ik monteer ze enkel op circuitdagen, de meeste valpartijen op circuit gebeuren bij schuivers, en dan kunnen ze dienst doen.

Greetzzz

Sanka
        Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Er bestaan valdoppen wat je moet monteren net voor de voorste voetsteunen op de kader.Ik meen dat ze vaststonden op de as van de achterbrug.Het merk weet ik niet,mssn zelfbouw,maar ik heb ze al op circuit gezien zo op een R1

Comment

Working...
          X