Mededeling

Collapse
No announcement yet.

laarzen/botten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• laarzen/botten

welke soort van botten/laarzen dragen de mensen hier op het forum???zijn jullie content van jullie keuze of willen jullie volgende keer iets totaal anders.Waar let jij op wanneer je ze koopt en waar moeten ze aan voldoen???Vind je de kleur belangrijk,vorm ,enz.....
    [font=Comic Sans MS][/font]

Ik heb destijds lederen botten gekocht van rond de 150 a 170 € en ben daar nog niet zo content van geweest.Werden al snel schotelvodden aan mijn voeten.Merk weet ik niet maar zal wel geen gekend zijn.Volgende zullen race botten worden van een degelijke kwaliteit want deze trekken op niks.Waarschijnlijk ga ik voor geel of gewoon zwart.als het kan water dicht maar ik weet niet of dat ge dat bij racers gaat vinden.:biggrin:
    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

http://www.richa.be/nl/indexNL.htm

Van dit merk heb ik er al vershillende gehad,vind ze wel goed.De sportbotten zijn waterafstotend,dus niet echt waterdicht.Kijk bij laarzen,dan speedmaster en van boven rechts kunt ge de kleur kiezen.

Comment

race-botten van falco nieuw voor 116 euro.
        zit nu juist een kapke in van mijn schuiverke..kon mijn teen geweest zijn .
        zeer content btw (alleen alst regent drupt da wel nekeer binnen langs vanboven dan)

Comment

hg racebotjes int zwart
          met verwisselbare sliders
          104e dacht ik ?
          heel goed

HG PSX-1 Stiefel

Vorteile
          • Sommersaison
          • Eingesetzter Schaltschutz
          • Stretchzone im Fersen- und Spannbereich
          • individuelle Wadenweite durch Klett-Schließriegel innen
          • Öl- und benzinfeste Gummilaufsohle
          • Schafthöhe bei mittlerer Gr. 42 ca. 28 cm

Material
          • Rindleder
          • Innenfutter (100% Polyamid)

Safety-Extras
          • Knöchel und Schienbeinverstärkung
          • Auswechselbarer Frontschleifer

[align=right:9xy9l2b9][/align:9xy9l2b9]

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
          welke soort van botten/laarzen dragen de mensen hier op het forum???zijn jullie content van jullie keuze of willen jullie volgende keer iets totaal anders.Waar let jij op wanneer je ze koopt en waar moeten ze aan voldoen???Vind je de kleur belangrijk,vorm ,enz.....
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ik heb ook zwarte lederen (tour)botten van IXS, de prijs weet ik nie precies meer want ik heb ze overgekocht van n vriend, kdenk dat ze +-200€ hebben gekost. Ik vind deze ideaal voor in de winter in combinatie met mn zwarte Gore-Tex broek. Ik kan er lange afstanden mee stappen zonder pijn te krijgen en ik kan ook nog dikke kousen aan doen voor als het echt koud word. Ze bewegen soepel. En de kwaliteit is ook super, ze zijn nu anderhalf jaar oud en zitten nog steeds pefect.

Mn racebotten(blauw-wit) OXTAR (170-180€)doe ik altijd aan op mn lederen broek , dus vooral bij mooi weer. Ik lette bij mn racebotten zeker ook op de kleuren. Ze moeten uni zijn met mn vest en moto Ze zijn maar net gepast en eigelijk spannen ze een beetje te hard(te klein gekocht )Daar heb ik wel last van, vooral bij lange ritten.
            Kvind het scharniersysteem aan de enkels wel uitstekend werken. Kmoet wel bij zeggen dat dat scharniersysteem je de eerste 2maand serieus op de zenuwen kan werken wegens het geknars(ondanks smeren), vooral wanneer je bijv. in de winkel rondloopt.

Comment

ik heb net dezelfde als Yvoshkiro,en ben er ook tevreden van
              --->> yam

Comment

heb IXS botten gehad (winterbotten) en die trokken op gene kloot, in't begin waren ze goed maar als ge der eens mee ging stappen (en welke motorijder gat eens niet stappen) begonnen de naden te scheuren. (gevolg: natte poten)

Na een tijdje sprong ook dat spansysteem van die botten kapot.
                Daarna heb ik nog een paar botten gehad van een duister merk en die waren al even snel kapot.
                Tegenwoordig rijdt ik met legerbotten (oude ABL versie) omdat ik daar toch een paar of 6 van staan heb. ik heb ook al magnum goertexlegerbottines geprobeerd maar deze verslijten zeer snel op de top (schakelpedaal).
                Mijn eerste paar legerbottines zijn nu helaas versleten (ze doen nu al meer dan 4 jaar dienst en in een half jaar tijd ben ik mijn top kwijt (zijkant) wegens slepen ) Trouwens, als ge die bottines goed onderhoud en invet zijn ze al even waterdicht als de duurste goretex

Nu ga ik eens kijken voor zo'n bottines met sliders voor als ik eens sportief ga rijden en als ik den toerist wil uithangen dan draag ik gewoon weer mijn ABL ekes.

Een lang verhaal om te zeggen:
                Als ge botten koopt let dan op: stevig , waterdicht en soepel en en goeie wandelzool is ook belangrijk als ge uw dure botten niet direct kapot wil stappen.

(koop ook geen botten die ge nie nodig hebt vb, koop geen botten met zo'n sliders als ge me ne chopper rijd en geen chopperbotten als ge met ne racer rijdt)
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

'k heb de mijn van HG.

zijn heel goei, schoon uiterlijk.
                  water en wind dicht
                  stevig, goede bescherming bij een val.
                  en sliderkes erop

aleen jammer dat da bij mijn gebruik ma e jaar mee gaat, en dat ziet het der niemeer uit

ik heb die toen 200€ betaald, dacht dat ze nu 170 ofzo staan.

aleen houden ze de koude niet tegen, maar dat doet geen enkele bot goed denk'k
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                  hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runnerx
                    aleen houden ze de koude niet tegen, maar dat doet geen enkele bot goed denk'k
                    toettoet, ik had geen kouwe voeten vrijdag, raad eens welke botten:biggrin: :biggrin:
                    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                      toettoet, ik had geen kouwe voeten vrijdag, raad eens welke botten:biggrin: :biggrin:
                      vrijdag was het ook niet koud slimmeke
                      :biggrin:
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

ik heb een paar van deze

wreed content van, waterdicht, winddicht, warm, hanidg om een wandelingske te doen.
                        1 minpuntje als het regent kan der langs boven al eens een druppelke binnenkomen als uw regebroekske wat aan de korte kant is.

Comment

had eerst redbike's van 75 euro ... maar bij eerste schuiverke aan 10 km/u zat ik al op twee plaatsen dwars door de bot.

Nu heb ik IXS traku's. Een beetje gelijkend op die van Zors hierboven. Je kan er heel goed mee wandelen, ze zijn waterdicht, warm (ik had vrijdag geen koude voeten), en gemakkelijk aan te passen aan de dikte van je gedragen kous door de velcro's. Enige minpuntje is inderdaad dat ze niet echt hoog komen, en je dus bv. bij een kortere broek, wind vangt op je scheenbeen. Prijs 145 euro.
                          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Botten van ABL. Die hebben mijn maat, ze zijn stevig en ze blijven droog van binnen (als je geen zweetvoeten hebt):biggrin:
                            Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

heb rood zwarte botten van sidi, kwamen bij rad 225 euro , zijn prima, ma eigenlijk had ik er graag met goretex in , maja da hebde alleen in t zwart blijkbaar, en ik wou persé een kleurke

Comment

Working...
                              X