Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shoei helmen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Shoei helmen

Ik sta op het punt om me een nieuwe helm aan te schaffen. Ben nog aan het twijfelen tussen de XR-1000 of de Syncrotec II van shoei.

Heeft er iemand ervaringen mee?

btw weet iemand of deze goed zijn?
    http://www.boosthelmets.com/catalogue/Boostcat-2004.pdf

heb zelf helm van Shark, die hebben een easy clip-on systeem voor je vizier te veranderen (vermits ik meestal met zwart rijdt, maar tegen dat het donker wordt, of een donkere dag is, kan ik makkelijk m'n transparant vizier erop zetten)
    Life your life and not someone else's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho
      heb zelf helm van Shark, die hebben een easy clip-on systeem voor je vizier te veranderen (vermits ik meestal met zwart rijdt, maar tegen dat het donker wordt, of een donkere dag is, kan ik makkelijk m'n transparant vizier erop zetten)
      Inderdaad, ik heb ook ene van Shark. Zéér gemakkelijk om de 2 vizieren (normale en het donker getinte) te verwisselen met dat clip-on systeem, kwestie van een paar seconden. Met helmen van Shoei heb ik helaas totaal geen ervaring.
      Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
      Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

mijn vriendin heeft een shoei xr-900 chimera (da zijn dezelfde als de xr-1000 min een verluchtingske peins ik)

hier se:

afwerking perfect, zeer licht, en zitcomfort supergoe,

ik denk dat je met shoei of arai eigenlijk niet kunt fout gaan. (ikzelf heb net een arai condor gekocht, nog niet mee gereden)

by the way: ALLE helmen vandaag de dag zijn even veilig, dus dat is geen discussiepunt niemeer
        http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

En? nu al gekocht? content van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wreckah

by the way: ALLE helmen vandaag de dag zijn even veilig, dus dat is geen discussiepunt niemeer
            'k weenie, ma ik vind een helm van 600 € toch wel wat veiliger dan zo eentje van 60€
            of een integraal helm tegenover een half open potje
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

Yup,

Tis uiteindelijk de shoei XR1000 geworden. Hij zit perfect en dat pin-lock visier werkt perfect.

Comment

Working...
              X