Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motorbandenmarkt.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motorbandenmarkt.be

Hallo,

Iemand ervaring met deze site ? Ben aan een nieuwe set banden toe in hier zou je ze bij een bandenmonteur in de buurt kunnen laten leveren en monteren.

Re: motorbandenmarkt.be

Ik heb al twee sets via deze site besteld en ze werden perfect thuisgeleverd. Ook bij laatste bestelling werd ik op de hoogte gebracht van een korting die me werd gecorrigeerd teruggestort. Ik liet de bandjes thuis brengen en ging dan zelf ermee naar een lokale bandenboer met de losse velgen.
    Maw ik ben best tevreden over deze site. Wel recentelijk m'n MPR3 via DaroMotorshop besteld en geplaatst. Ook goede prijs én service!
    Iedereen op de moto ;-)

https://sites.google.com/site/motori...me/opleidingen

Comment

Is het niet zo dat hier toch ergens een verschil in kwaliteit op de banden?

Ze worden dus wel effectief van dat merk verkocht maar goedkoper omdat ze niet voor de Belgische markt gemaakt zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Outsync

Ze worden dus wel effectief van dat merk verkocht maar goedkoper omdat ze niet voor de Belgische markt gemaakt zijn?
        volgens mij is da zever
        Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

is inderdaad normaal geen verschil tussen die banden , maar de verschillen in prijs zijn toch kleiner aan het worden met onze prijzen ...........
          - oude nicknaam: lovania banden

Comment

Van waar komt dat prijsverschil dan? Kunnen zij goedkoper inkopen of moeten jullie meer kosten aanrekenen voor de infrastructuur/stockage/etc?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
              Van waar komt dat prijsverschil dan? Kunnen zij goedkoper inkopen of moeten jullie meer kosten aanrekenen voor de infrastructuur/stockage/etc?
              www.mopedreifen.de
              kijk eens goed naar een foto van de stock en dan weet ge meteen waarom
              kunnen gewoon in veel grotere aantallen inkopen waardoor ze meer korting krijgen van de fabrikanten
              Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

In Duitsland mogen je banden niet ouder zijn dan 3j. Dat er dan nog genoeg profiel in zit maakt niet uit.
                Daarom heb je dan dikwijls leveranciers die bv banden van 2,5j oud aan een prijsje verkopen omdat ze er anders niet meer vanaf geraken(in Duitsland).
                Geen idee of dit hier ook het geval is. Wat was de DOT code van de banden die jullie daar bestelden?

Comment

bij mopedreifen tot nu toe max. 3 maand oud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Outsync

denk niet dat ze bewust slechte banden gaan verkopen,zou nogal reclame zijn zeker...
                    zolang het idd geen oude banden zijn kun je niet veel misdoen met daar iets te kopen...
                    one life,ride it...!!!

Comment

over het rijbewijscentrum in Kontich had ik is de banden laten vervangen van de 125cc scooter van men pa
                      toen kende ik nog niets over die DOT-codes

moto is 5-6 jaar oud en de banden zijn blijkbaar +8 jaar oud,
                      ik vroeg mij al af waarom ze amper slijten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
                        de fabricage datum van een band kan ook voor prijs verschillen zorgen.
                        Staat normaal op alle banden, een groep van 4 cijfers (bv: 2011 >>> de band is dus de 20ste week van 2011 gefabrikeert)
                        2006 Yamaha FJR 1300
                        ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Working...
                        X