Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rugbescherming vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rugbescherming vraag

Ik heb wat in het forum op zoek gegaan naar rugbeschermer topics en heb al een heel aantal gelezen maar ik ben er nog niet echt uit.

Waar moet je op letten als je een beschermer gaat kopen? ik heb een textiel jas van bij RAD met zo een foam padje in op je rug maar dit geeft me niet het gevoel van veiligheid dat ik zou willen op mijn rug. Past zo een losse beschermer deftig onder zo een jas? Ook lig ik niet echt wakker van het budget mijn rug is mij wel wat waard.

Alle raad is welkom.

Thanks
    First Bike: Kawasaki ER6F 2012

Het is ondertussen al een hele tijd geleden dat er precies nog testen gedaan zijn naar rugbeschermers.
    Volgens mij is de effectiviteit van rugberschermers niet op het gevoel te bepalen. Velen denken dat die harde beschermers het veiligste zijn mar bij testen bleek een "zachte" als veiligste uit de test te komen(Buse).

Zelf dan ook maar voor die Buse gegaan en er nog geen spijt van gehad. Hij past goed, heeft al enkele crashkes meegemaakt en ik kan het nog navertellen maar dat zegt niet veel. Mss was het wel sjans....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten
      Het is ondertussen al een hele tijd geleden dat er precies nog testen gedaan zijn naar rugbeschermers.
      Volgens mij is de effectiviteit van rugberschermers niet op het gevoel te bepalen. Velen denken dat die harde beschermers het veiligste zijn mar bij testen bleek een "zachte" als veiligste uit de test te komen(Buse).

Zelf dan ook maar voor die Buse gegaan en er nog geen spijt van gehad. Hij past goed, heeft al enkele crashkes meegemaakt en ik kan het nog navertellen maar dat zegt niet veel. Mss was het wel sjans....
      Dat zegt dan weer iets over uw rijkunsten hè, Maxxi
      !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

Shinso, geen idee of gij naar Mettet komt morgen maar ik heb hier nog een rugbeschermer liggen die ik niet kan gebruiken. Als die u (of iemand anders) zou passen, wil ik die wel verkopen.

Comment

Ik heb een zachte, anderen een harde. Bij mij is het een jasje met rits en bij anderen bretellen. Belangrijkste is dat jij er eentje kiest dat voor jou persoonlijk als veilig aan voelt en zeker tussen je oren. Je zal er eentje moeten kiezen die bovendien heel comfortabel zit en waar niets bij belemmerd. Bij het aanpassen je dus zetten in de stand waarop je op de motor zit. Veel protectors hebben bretellen die schuin onder de arm lopen. Die hebben bij sommigen de neiging om te gaan snijden in de schouders na een poos rijden.
          De zachte die ik heb is persoonlijke keuze geweest. Hij zet zich in de vorm van mijn rug, voelt lekker warm aan bij kouder weer en is rugsteunend. Ondertussen heeft hij al bewezen heel doeltreffend te zijn bij een val. Dit is h'm http://www.getgeared.co.uk/super-shi...0&category=172. Ik heb geen idee of je ooit van zin zou zijn om circuit te rijden, maar ik heb reeds horen waaien dat ze daar de voorkeur geven aan harde protectoren. Misschien is informeren bij onze circuitboys (en meer en meer girls ).
          Succes met de zoektocht.
          Licensed to chill.
          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snoekie Bekijk Berichten
            Dat zegt dan weer iets over uw rijkunsten hè, Maxxi
            Hoe kunt ge anders de kwaliteit testen hee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten
              Hoe kunt ge anders de kwaliteit testen hee?
              sigpic

Comment

Working...
              X