Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alpinestars gp-tech handschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• alpinestars gp-tech handschoenen

weet er iemand waar ze alpinestars gp-tech handschoenen verkopen? ik ben opzoek naar nieuwe handschoenen, en had graag deze eens gepast maar ik kan ze nergens vinden. ik ben zelf van de kempen, dus liefst niet te ver, mag natuurlijk wel eens stukje rijden zijn, dan maak ik er een motoritje van

winkels waar ik al geweest ben, maar waar ze deze handschoenen niet hadden:

felix&jos beringen
    deschouwer zemst
    eko kontich
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w Bekijk Berichten
    weet er iemand waar ze alpinestars gp-tech handschoenen verkopen? ik ben opzoek naar nieuwe handschoenen, en had graag deze eens gepast maar ik kan ze nergens vinden. ik ben zelf van de kempen, dus liefst niet te ver, mag natuurlijk wel eens stukje rijden zijn, dan maak ik er een motoritje van

felix&jos beringen
    deschouwer zemst
    eko kontich
    beetje oftopic mss maar probeer die van ixon eens
    die zitten veel beter bij mij

Comment

Volgens mij hebben ze die bij Hein Gericke...

Comment

kheb er net het laatste paar gaan halen
        Maar je kan altijd eens bellen of er nog binnenkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
          http://www.activepits.be/nl/index.htm

kheb er net het laatste paar gaan halen
          Maar je kan altijd eens bellen of er nog binnenkomen
          gelukzak ! mag ik weten wat je ze betaald hebt ?
          [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w Bekijk Berichten

felix&jos beringen

deschouwer zemst
            eko kontich
            Vreemd dat F&J deze niet hebben. In het verleden hadden ze deze in elk geval. Weet je je maat? Ik zou ze als ik u was dan bestellen bij mlol.de . Daar heb ik in het verleden al een aantal dingen van laten komen. Oa mijn eerste paar GP Tech handschoenen kwamen van daar. Snelle en geode service.
            Don't get mad, get even!

Comment

Bijbestellen zal niet meer gaan. De productie van de 2012 modellen is al lang gedaan. Als je kan wachten tot september - oktober is de nieuwe collectie beschikbaar. Dan zul je ze bij deschouwer en F&J wel terug kunnen krijgen/bestellen. Let wel op de prijzen van de nieuwe modellen zijn weer gestegen.

Bijkomende vraag: waarom wil je precies gp-tech en geen gp-pro. De gp-tech's zijn belachelijk duur en er niet veel verschil met gp-pro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy Bekijk Berichten
                Bijbestellen zal niet meer gaan. De productie van de 2012 modellen is al lang gedaan. Als je kan wachten tot september - oktober is de nieuwe collectie beschikbaar. Dan zul je ze bij deschouwer en F&J wel terug kunnen krijgen/bestellen. Let wel op de prijzen van de nieuwe modellen zijn weer gestegen.

Bijkomende vraag: waarom wil je precies gp-tech en geen gp-pro. De gp-tech's zijn belachelijk duur en er niet veel verschil met gp-pro.
                bij de gp-pro zitten er van die streepjes op aan de onderkant van de handpalm, dit hebben mijn handschoenen nu ook en door dat ik daar nogal op steun doet da "zeer" na een tijdje, bij de gp-tech zijn die streepjes vervangen door een soort plastic. ik heb op de uitverkoop van jofry sport ook gp-pro's gepast, en die zaten ook niet goed aan mijn pink. daarom wil ik nu de gp-tech eens passen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kraaknagel Bekijk Berichten
                  Vreemd dat F&J deze niet hebben. In het verleden hadden ze deze in elk geval. Weet je je maat? Ik zou ze als ik u was dan bestellen bij mlol.de . Daar heb ik in het verleden al een aantal dingen van laten komen. Oa mijn eerste paar GP Tech handschoenen kwamen van daar. Snelle en geode service.
                  ja ik zou eerst eens willen passen voor ik ze koop. in mijn huidige alpinestars handschoenen heb ik L maar omdat de gp-pro aan mijn pink wazt knelde zou ik toch best eerst passen.

Comment

gevonden, gepast en gekocht bij wheelieworld in oostende. het was juist het laatste paar, net in de juiste maat en juiste kleur

Comment

en een grotere maat moeten nemen?

Comment

ja mijn vorige waren L en nu heb ik XL. ik vind deze grotere maat ook wel beter zitten, zitten iets losser dan de vorige

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎