Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan vliegenrest op helm niet verwijderen !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan vliegenrest op helm niet verwijderen !

Hallo, ik ben gisteren mijn nieuwe helm gaan ophalen (HJC Ben Spies monster 2 replica)
    Vandaag voor de eerste maal een rit mee gedaan...
    Maar als ik thuis kwam en mijn helm wilde kuisen, bleek dat er 1 stuk vliegenrest er niet af wou !

Op de foto moet je goed kijken, het is net boven het HJC logo.

IMG_3662.jpg

Iemand die me kan helpen ?
    *Kawasaki zx10r 2016 wintertest*

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Niet te hard aantrekken,er zullen er nog meer volgen ik spreek van ondervinding.
    Heb ook een Ben Spies monster 1
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schnitzer Bekijk Berichten
      Niet te hard aantrekken,er zullen er nog meer volgen ik spreek van ondervinding.
      x2
      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

een keukenrolvelletje goed nat maken en een 5 minuten laten opliggen en dan afkuisen (werkt bij mij altijd)

natuurlijk rijst de vraag: is het een insectenrestje ?

Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Een natte vod of stuk keukenrol er op leggen,en minstens 15min. laten weken.
          Alles gaat er dan vanzelf af,je hoeft zelfs geen zeep te gebruiken.
          BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten

Comment

ik polier die van mij regelmatig, en dan komt alles er goed af
              Je moet niet wachten tot de storm gepasseerd is,leer dansen in de regen

1290 Super Adventure S 2021

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schnitzer Bekijk Berichten
                Oei ! een beetje eigen aan het merk of in een matte helm daar meer gevoelig voor ?
                Mijn eerste helm was vroeger een isx koste met moeite 90€ en nooit zoiets tegen gekomen (was ook een matte versie)
                Nu ben ik over gegaan van een suomy vandal naar de hjc, en ik moet zeggen hemel en aarde verschil amai ! dik tevreden over
                (behalve de plekken natuurlijk)

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Comment

Moest het niet werken met keukenrol te laten weken, dan kan je het proberen met de kousenbroek van je vrouw/vriendin. Beetje water en dreft op en dan over het plekje wrijven.
                  Don't get mad, get even!

Comment

Vochtige doek erop leggen en zoals al gezegd kwartiertje laten trekken. Dan wrijft ge ze er zonder problemen af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
                      Vochtige doek erop leggen en zoals al gezegd kwartiertje laten trekken. Dan wrijft ge ze er zonder problemen af
                      Spijtig genoeg al geprobeerd maar doet niets het is gelijk dat het in de lak gedrongen zit...

Comment

Valla.
                        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Of riem autopolish, goei spul. Spuiten, laten intrekken en vegen maar.
                          En trouwens, zo e klein plekske ... Moet dien helm op de kas staan??
                          [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                          [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

+1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Bekijk Berichten
                              Of riem autopolish, goei spul. Spuiten, laten intrekken en vegen maar.
                              En trouwens, zo e klein plekske ... Moet dien helm op de kas staan??
                              Haha das een fijt, maar wel klote dak da tegen kom na 1x te gebruiken

Comment

Working...
                              X