Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op zoek naar nieuwe botten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• op zoek naar nieuwe botten...

aangezien mijn huidige botten uiteen aan t vallen zijn, is t misschien toch tijd om eens andere te zoeken.
    Al eens even op internet gekeken en de Sidi Fusion Rain lijkt me wel wat...
    Ben bij GSM en Felix & Jos ook al even binnengelopen. Maar het assortiment is daar vrij beperkt en vind er niets naar mijn zin...

Dus:
    Iemand tips voor een winkel met motokledij, waar er een redelijk assortiment laarzen op stock is?
    Liefst in de (grote) omgeving van Beringen (ongeveer half uur à 45 minuten rijden)

heb al vaak verwijzingen gezien naar louis.de...
    Is het de moeite om tot daar te rijden? (zowel qua assortiment als prijs...? )
    Ready to

Bij Louis hebben ze ook niet veel hoor... dan zou ik persoonlijk al eerder naar Van Zeebroeck trekken, daar heb je echt keuze zat
    Pink is not just a color.... it's a lifestyle
    A racer NEVER looks back...
    R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Ik heb sidi's gehad maar die piepten gelijk zot! Nu hebk er van dainese en daar ben ik enorm tevreden van!

Comment

FC-moto in Aken? Is wel wat verder van Beringen
        [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
        [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

Ik heb tamelijk wat botten liggen (Supertech-R) van Alpinestars, maar t'is natuurlijk niet in Beringen en heb ook een hele goeie prijs..
          www.myspace.com/starboytje

www.wheelieworld.be

Comment

op de site van FC-moto staat inderdaad ook wel wat, en valt eventueel te combineren met een bezoekje aan Louis (3,5 km tussen de 2)
            en dat is voor mij ongeveer even ver als Van Zeebroeck en veel minder ver dan bredene...

En het ritje heen en terug is wel makkelijk interessanter te maken mits bochtje door de Voeren...

alvast bedankt voor info en tips
            Ready to

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Starboy Bekijk Berichten
              Ik heb tamelijk wat botten liggen (Supertech-R) van Alpinestars, maar t'is natuurlijk niet in Beringen en heb ook een hele goeie prijs..
              stuur je ze eventueel ook op?
              als je wil mag je me wel een prijs doorgeven via PB voor een S-MX 5 waterproof.
              Ready to

Comment

Ik heb zelf ook de SMX 5 waterproof en dat zijn echt hele goeie!
                ?

Comment

Ik heb de Sidi ST laarzen, dik tevreden van.
                  Maar idd ze piepen gelijk zot

18_pop_stealth-blackwhite.jpg
                  *Kawasaki zx10r 2016 wintertest*

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
                    Ik heb zelf ook de SMX 5 waterproof en dat zijn echt hele goeie!

Overlaatst gekocht bij de uitverkoop van de invoerder in Haasrode (de naam ontsnapt me nu even).
                    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                    MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door speed-blade Bekijk Berichten
                      Ik heb sidi's gehad maar die piepten gelijk zot! Nu hebk er van dainese en daar ben ik enorm tevreden van!
                      Beetje siliconespray, en het gepiep is gedaan.
                      [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
                      [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

Ik heb de Sidi Vertigo's en ben der echt super content van
                        Yamaha R1 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benny2909 Bekijk Berichten
                          Ik heb de Sidi Vertigo's en ben der echt super content van
                          En ik ben kontent dat ge kontent zijt
                          Licensed to chill.
                          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Khem de richa's prosport. In een lichte regenbui waterdicht tot hiertoe. Zware regenbui hemmek nog ni getest.
                            Voor : CB250RS '83, CB500 (25kw) '99, Yzf600r thundercat '04, Tiger 1050 '07

Nu : FZ1 '08 (For Sale)

Comment

Binnenkort trekken we een weekendje naar Sauerland. Tussenstop bij FC-moto is hierbij gepland... volgens hun webshop is de prijs daar wat scherper en hopelijk wat meer keuze dan in de winkels hier...
                              Ready to

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎