Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gesloten aanhangwagen voor 2 motorfietsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gesloten aanhangwagen voor 2 motorfietsen

Hey guys,
    Daar ik volgende maand naar Isle of Man vertrek , zocht ik een verhuurder van een gesloten aanhangwagen waar men 2 moto's in kwijt kan. Betreft een Fireblade en een triumph Daytona.
    Ik heb al naar Dockx enz gebeld maar zij hebben enkel gesloten aanhangwagens voor 1 motorfiets.
    Is er hier iemand die een geschikte trailer heeft en die eventueel wil/kan verhuren?

Groetjes
    Jef

Re: Gesloten aanhangwagen voor 2 motorfietsen

Geen idee, maar eventueel kun je Dockx nog eens vragen voor een bestelwagen met plaats voor 2 motorfietsen als alternatief? Dat lijkt me een haalbare kaart.
    [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
    \\ GSR 600 rider
    [/font][/align:143x9pn2]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Axe
      Geen idee, maar eventueel kun je Dockx nog eens vragen voor een bestelwagen met plaats voor 2 motorfietsen als alternatief? Dat lijkt me een haalbare kaart.

Yep en ik denk goedkopere overzet dan auto remork... Niet?
      Allessinds zéker zo makkelijk en dan hoefde gene bang te hebben voor diefstal of brokken.
      (van de bus uiteraard! )
      Mad Men Racing kampioen 2014 NBC +600!

Carpe diem!

Comment

Probleem is dat de overzet al geboekt en betaald is voor auto en remork.
        Als ik een bus huur bij Dockx dan kost het mij voor 5 dagen 300 euro. Aangezien ik hem 16 dagen nodig heb weet ik nie wat da mij gaat kosten zenne :-p.
        FF simuleren

Comment

Reservatie Medium Van
          Prijsvoorstel:
          Huurperiode 23 mei 2012 om 18u00 tot 7 juni 2012 om 7u30
          Huurprijs € 880,25 incl. btw
          Gratis km 1088 km
          Prijs per extra km € 0,218 incl. btw

maw: de terugreis is nog een 900km *.21 = 189 € erbij
          Dus grofgeteld kost het mij 1000 euro enkel en alleen voor de bus...Sucks

Comment

Ok. Plak er je verblijfsadres en een postzegel op en zet hem voor je lokale postkantoor. Goedkoper geraak je er niet van af

Wel nice dat je naar TT-land gaat. Zeker filmen als je kan! Anders is een fotoke hier en daar ook goe
            [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
            \\ GSR 600 rider
            [/font][/align:143x9pn2]

Comment

Hehehe, ja zou wel lachen zijn :-). In het slechtse geval wordt het een open aanhangwagen voor motorfietsen hé. Mij maakt het zoveel niet uit het is alleen voor die Daytona...
              Ik word gefusilleerd als daar iets mee gebeurd :-D

En ik ga zeker filmen en fotokes maken!

Comment

Op Man zou ik me niet te veel zorgen maken over diefstal,ik heb er in elk geval nooit iets van gehoord toen ik er was.
                Het staat er vol exclusieve moto's op straat,ook 's nachts,een Daytona valt daar nog niet op.
                Ik denk dat het voor dieven ook een gevaarlijke plaats is,want als je daar betrapt wordt zul je er niet goed vanaf komen vermoed ik.
                Ze hebben dan ook nog het probleem dat ze er mee van het eiland moeten geraken.
                BOCHTENPIKKER

Comment

van wanneer tot wanneer? als er niet teveel andere spullen erin moeten, heb ik er een misschien voor je. hangt ervan af of ik die zelf nodig hebt
                  stuur een pb
                  R.I.P Marco #58
                  http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skippy79
                    van wanneer tot wanneer? als er niet teveel andere spullen erin moeten, heb ik er een misschien voor je. hangt ervan af of ik die zelf nodig hebt
                    stuur een pb
                    23mei tot 7 juni aan het voorstel te zien.
                    Ik heb de mijne dan zelf nodig voor Brno, anders had je ze gerust mogen komen halen
                    http://users.telenet.be/rebble/Sig/Sig%20Sized.jpg

Comment

als het zo is, dan gaat het voor mij ook niet, heb die de 28ste en 30ste nodig....
                      R.I.P Marco #58
                      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎