Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motor transport naar Spanje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motor transport naar Spanje

Weet er soms iemand een goed adres ( of site ) waar ik kan informeren naar de prijs om een vietal moto's te transporteren heen en terug naar Spanje ?
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

koldark,

Van deze gasten, nam ik een brochure mee op het bikeweekend. Leek me in orde http://www.motour.be.

Hopelijk heb je er iets aan.
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

En waar moet dat ergens zijn in Spanje ?

Comment

Murcia, kort tegen Alicante.
        Okinawa Goyu Ryu

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Is wat te ver,tot aan de grens(La Jonquera)kan ik jullie wel verder helpen voor +/- 260€ per motor heen en terug.

Comment

eens bij een transporteur vragen,als die nog een paar laadmeter over heeft en dat dan voor een prijse kan meenemen,en anders een paar vrienden uitnodigen om ze tot ginds te rijden ? (die het doen voor een uitstap en gratis,wel zal jij dan voor peage en brandstof moeten zorgen )is maar een voorstel,veel geluk met het zoeken van je opdracht

Comment

Hey Kol,

Waarom niet gewoon vanuit Bertem vertrekken en via de Nationals richting Allicante?Desnoods in 2 dagen,dit lijkt me veel leuker hoor .

Grtz,
              Philip.
              Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

da vink er ook van
                Oorspronkelijk geplaatst door Buske1300
                Hey Kol,

Waarom niet gewoon vanuit Bertem vertrekken en via de Nationals richting Allicante?Desnoods in 2 dagen,dit lijkt me veel leuker hoor .

Grtz,
                Philip.
                yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Murcia is wel bijna 2000km ,en da in twee dagen.Awel chapeau.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benni
                    Murcia is wel bijna 2000km ,en da in twee dagen.Awel chapeau.
                    Heb met mijn Busa vroeger toch ook 1300km op een dag gedaan,wel autostrade en met de Pan is da helemaal geen probleem,duurt alleen wat langer.Langs route national is dat inderdaad wel bijna niet te doen denk ik,op twee dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                      Heb met mijn Busa vroeger toch ook 1300km op een dag gedaan,wel autostrade en met de Pan is da helemaal geen probleem,duurt alleen wat langer.Langs route national is dat inderdaad wel bijna niet te doen denk ik,op twee dagen.
                      Met de Buell is het in alle geval een marteling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benni
                        Met de Buell is het in alle geval een marteling.
                        valt mee zenne benni,
                        villach (oostenrijk)>>Beitem (roeselare-belgie) is 1372km als ik me nog goed herinner. 1 dag gereden, met terug zoeken en vastmaken van mijn uitlaat erbij. ongeveer 500 km daarvan waren trouwens niet via de snelweg (we zijn pas in duitsland de snelweg opgevlogen en net voor luxemburg terug de b wegen en vanaf arlon terug snelweg)
                        Anyway das dus met 2 en bagage en we waren nog redelijk fris bij thuiskomst (wil zeggen, hebben motor nog afgeladen, beetje onnozel gedaan en euh,.... )
                        zijn smorgen tussen 10 en 11 vertrokken en zijn aangekomen tussen 1 en 2Hr als ik me niet vergis (zit dus die pannestop tussen en ondertussen maar lekker gegeten ook)

(is nu wel al 2 jaar geleden, ben niet van plan dat nog eens te doen)
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Hoi,

Wij zijn vorig jaar een weekje naar de Pyreneeen geweest.We zijn om 3h s'nachts vertrokken en ginder(Gavarnie) rond 19h aangekomen.Bij de rit inbegrepen waren 700km autostrade en een dikke 500km Nationals + gratis en voor niets een gigantisch onweertje op de ring rond Parijs en de laatste 150km constante regen .Maar de rest van de week schitterend weer gehad .Moet wel zeggen als je deze km-ters op 1 dag wilt afhaspelen dan moet je er wel een stevig tempotje op nahouden hoor,gaaaaaaaaassssssss.

Grtz,
                          Philip.
                          Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

Wij zijn dit jaar naar de Pyreneen geweest,ginder vertrokken om 9u15 en thuis om 21u30,volledig autostrade en ook een zware wolkbreuk op de ring (Parijs),hebben zelfs moeten stoppen onder een brug omdat ik niet meer zag waar ik reed.

Comment

jongens jongens , ik vroeg dus of er iemand een adres of site weet waar ik inlichtingen kan krijgen over een prijs.

Anders gaan we ze ( = de moto's ) op een aanhangwagen zetten zoals de vorige keer.
                              Waarom zo en rijden we niet naar ginder vraag U zich af.
                              Wel we willen ginder ons hartje ophalen en niet tijdens de rit naar ginder.
                              Wij houden er niet van om met bagage rond te rijden zo simpel is dat.
                              Dus adressen en sites heb ik nodig of zoals Benni met een voorstel komen.

Alvast bedankt
                              Okinawa Goyu Ryu

Comment

Working...
                              X