Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paddockstand vooraan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• paddockstand vooraan

Is er iemand van de omgeving van Gent die een paddockstand heeft voor vanvoor die ik eens een dagje zou kunnen lenen? Mijn bestelling laat nogal lang op zich wachten en ik zou graag asap nieuwe banden hebben....

hi,

Ik heb ook geen voorste paddock stand en heb verleden week de wielen gedemonteerd. Achteraan met paddockstand en vooraan onder elk vorkbeen een steunpoot voor auto's. Heb de voorkant gelift met een garage krik op wielen.
    Ging vlotjes en alles stond stevig.

Grtz
    Loe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loe
      hi,

Ik heb ook geen voorste paddock stand en heb verleden week de wielen gedemonteerd. Achteraan met paddockstand en vooraan onder elk vorkbeen een steunpoot voor auto's. Heb de voorkant gelift met een garage krik op wielen.
      Ging vlotjes en alles stond stevig.

Grtz
      Loe
      tis mijne eerste keer dat ik er zelf mijn wiel ga uitnemen, dus nu al bricoleren lijkt me nie zo een super gedacht :biggrin: (naast het feit dat ik geen steunpoten heb )
      toch merci voor de tip

Comment

'k pak doe gewoon de bout los, as er half uit, dan houd ik de voorvork vast, hef een beetje omhoog, trek de as er helemaal uit, en dan pruts ik met m'n voeten m'n wiel er tussenuit, en laat dan de poten weer zakken tot op blokjes ofzo.
        minder proffesioneel gaat niet als dit, maar het is mogenlijk.

wat je wel kan doen is zelf iets maken.
        je neemt 2 houten balkjes(waar je voorvork opkomt), en de uiteinden van die balkjes maak je deze aaneen met een 3de kort balkje.
        onder dat derde balkje kan je gewoon een krik zetten, en zo de voorkant omhoog krikken.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

Je mag wel niet vergeten eerst de remklauwen te demonteren anders blijf je nog lang "prutsen" om da voorwiel eruit te halen!:biggrin: Misschien als je maar één schijf hebt dat het je dan wel lukt maar met twee remschijven lukt het je nooit zonder de remklauwen te verwijderen.

Ride On!
          "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
            'k pak doe gewoon de bout los, as er half uit, dan houd ik de voorvork vast, hef een beetje omhoog, trek de as er helemaal uit, en dan pruts ik met m'n voeten m'n wiel er tussenuit, en laat dan de poten weer zakken tot op blokjes ofzo.
            minder proffesioneel gaat niet als dit, maar het is mogenlijk.

wat je wel kan doen is zelf iets maken.
            je neemt 2 houten balkjes(waar je voorvork opkomt), en de uiteinden van die balkjes maak je deze aaneen met een 3de kort balkje.
            onder dat derde balkje kan je gewoon een krik zetten, en zo de voorkant omhoog krikken.
            gij haalt precies nogal wa toeren uit dan
            hoe krijg je dan da ding waar de band rondzit los?

Comment

Kay ge moogt de Runner niet onderschatten die krijgt alles wel los of onder zene moto uit:biggrin: .

Wat bedoel je met waar de band rondzit?De velg? Die komt er gelijk met de band uit hé
              Band en velg zijn eenvoudig te verwijderen door enkel de as langs zij eruit te trekken.
              "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ace
                Je mag wel niet vergeten eerst de remklauwen te demonteren anders blijf je nog lang "prutsen" om da voorwiel eruit te halen!:biggrin: Misschien als je maar één schijf hebt dat het je dan wel lukt maar met twee remschijven lukt het je nooit zonder de remklauwen te verwijderen.

Ride On!
                no prob
                ik heb de service manual van men R6 he, en daar staat da heel goed in uitgelegd (niet dat ge voor een wiel wisselen een service manual nodig hebt, maar tis toch een handig ding )

Comment

Working...
                X