Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motor heftafel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motor heftafel

Ik ga naar de Makro van de week!

Motorenhefbrug

Hefcapaciteit: 360 kg - min. hoogte: 220 mm - max. hoogte: 780 mm - plateaubreedte: 480 mm - 2 vaste en 2 zwenkwielen - 2 jaar garantie
    Hydraulisch
    €299

Hey schuus, heb net de folder bekeken, ziet er idd goed uit, als ik me niet vergis stond er vorige week ook iets in om makkelijker een motor te tillen, maar dit kon enkel op achterbrug( ketting smeren specifiek).
    Laat iets weten of het goed spul is als je wil.

Grtzz
    The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

wielen onder een hefbrug???? goed zot die gasten!! ik zou die er meteen afsmijten.
      kijk ook eens hier is ook niet duur en ik zou deze meer vertrouwen dan amkro spul. ook hier zal je wel iets vinden, mss wel iets duurder.

mijn gedacht? goed rondkijken, zeker voor zoiets belangrijks als een hefbrug!! je motor moet er tenslotte goed en stabiel opstaan en het ding moet dus stevig zijn. wielen en stabiel vallen niet te rijmen en zijn volledige tegengestelden van elkaar!!
      (btw, wie wil er nu een heftafel verplaasten als zijn bike erop staat????)
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Al eens goed naar die HBM 100 gekeken ... staan ook wieltjes onder, twee vaste en twee zwenkwieltjes ... en ziet er nogal gelijkend uit ... ook naar prijs toe

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
        wielen onder een hefbrug???? goed zot die gasten!! ik zou die er meteen afsmijten.
        kijk ook eens hier is ook niet duur en ik zou deze meer vertrouwen dan amkro spul. ook hier zal je wel iets vinden, mss wel iets duurder.

mijn gedacht? goed rondkijken, zeker voor zoiets belangrijks als een hefbrug!! je motor moet er tenslotte goed en stabiel opstaan en het ding moet dus stevig zijn. wielen en stabiel vallen niet te rijmen en zijn volledige tegengestelden van elkaar!!
        (btw, wie wil er nu een heftafel verplaasten als zijn bike erop staat????)
        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Moest je'm kopen, laat ons weten wat je er van denkt hé, want ben ook geïnteresseerd. Alleen, ik vertrouw Makro niet al te veel meer. Heb daar al 2 miskopen gedaan (TV en grasmachine)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door transalpje
            Al eens goed naar die HBM 100 gekeken ... staan ook wieltjes onder, twee vaste en twee zwenkwieltjes ... en ziet er nogal gelijkend uit ... ook naar prijs toe
            weet ik, vind ik ook nie goe, er staan ook andere he

Comment

Goei links Beul!!
              Ik denk dat ik eens naar Waddinxveen moet ipv Wijnegem!
              HBM 200 is my baby!
              Zelfde prijs maar groter!!
              Ik denk trouwens dat de meeste van die tafels wielkes hebben, twee vaste en twee vergrendelbare zwenkwielen. Daar lijkt mij op zich niks mee, als die zwenkwieltjes geblokkeerd zijn kan dat gedoe in principe niet bougeren.
              Alleen die wielklem ga ik er niet meteen opvijzen denk ik.

Ineens ook een kraan en een bankschroefke meebrengen denk ik. Misschien ook nog een gereedschapskar.
              Ik wou eerst ne poetrel (sp?) onder mijn plaffond steken met een karreke met takel aan maar dan kan je maar in één richting bewegen.
              Zo'n kraan is goedkoper en daar kan je iets aanhangen dat evengoed langs alle kanten berikbaar/bewerkbaar is en dat kan je naar eender welke richting rijden!

Nu nog goed uitkijken naar ne kompresseur en "Airtools" en ik ben gesteld.

En dan te bedenken dat mijn werkplaats (6m x 4,5m in de kelder) nog niet eens beschikbaar is omdat het plan van mijn huis nog niet eens helemaal af is!

Comment

bij vancraenenbroek in Nl staat een hefbrug tot 640 kg hydrolisch voor 49 euro.

Peter

Comment

een brug voor 49 €?? tja, dan is dat zeker bij sinterklaas.
                  (sorry voor mijn sarcasme, maar wees redelijk, kan gewoon langs geen kanten.

eneuh schuss, als je in waddinxveen bent wip dan eens langs bij bikehospital, mss heeft hij nog een mooie buell voor je
                  (zeg maar dat beulke reclame voor hem maakte, hij geloofd je nooit!!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pevsteen
                    bij vancraenenbroek in Nl staat een hefbrug tot 640 kg hydrolisch voor 49 euro.

Peter
                    Peter, is dat Vancraenenbroek in Budel?

Bill
                    Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                      Ik ga naar de Makro van de week!

Motorenhefbrug

Hefcapaciteit: 360 kg - min. hoogte: 220 mm - max. hoogte: 780 mm - plateaubreedte: 480 mm - 2 vaste en 2 zwenkwielen - 2 jaar garantie
                      Hydraulisch
                      €299
                      Soortgelijke brug bij Vancranenbroek is €179. Dat bruggetje van €49 is meer voor crossers, maar daarvoor goed te gebruiken.

Grtz,
                      Bill
                      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Working...
                      X