Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vind de code ni die ik moet ingeven!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vind de code ni die ik moet ingeven!

ik heb onlangst een garmin zumo 210. Ik wil deze instaleren op mijn laptop en alles gaat goed. Tot dat ik een code moet ingeven van de site garmin.com. Daar moest ik mij registreren en dan zou ik een code krijgen. Die code zou dan ik mymaps moete staan. Die staat daar ni in en vindt hem ook nergens anders. Goe moet ik da nu in godsnaam oplossez da die gps wel geïnstaleerd graak op mijne laptop?

Re: vind de code ni die ik moet ingeven!

plakt er nergens geen sticker op de doos van het toestel? Normaal staat daar een code op.
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

ik geloof als je inlogt op garmin site en je uw toestel laat herkennen dat garmin dat zelf doet (heb daar ook met die code geprutst) nog eens proberen en het zal wel lukken
      vond ook dat het een beetje slecht uitgelegt stond op hun site maar als je goed leest zul je het wel ergens zien staan. (hoop ik)
      succes ermee

Comment

Je toestel moet geregistreerd zijn op my.garmin.com
        Probeer om het niet snel snel te doen want je mist zo gemakkelijk vitale informatie. Let er ook op dat de browser plugin niet altijd werkt in 64bit browsers ook al zeggen ze van wel. De plugin werkt bij mij niet in Palemoon 64bit en gebruik dan maar even IE als ik het nodig heb(of Firefox 32bit).

Comment

heb het gevonden die code stond op een papiertje dat eruitziet voor weg te gooien
          maar gelukkig heb ik hulp gekregen van wolfman
          nu is alles in orde en kunnen we ritjes gaan maken en natuurlijk ook rijden e

Comment

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎