Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe GPS leeg maken om nieuwe kaart te downloaden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe GPS leeg maken om nieuwe kaart te downloaden.

Hoi
    Ik heb vandaag de kaarten van 2013 binnen gehaald. Maar bij het willen downloaden meld prog. mij dat ik te weinig ruimte heb op GPS toestel.
    Dus ik heb ze op mijn PC gedownload. Nu is mijn vraag kan ik of wat kan ik uit de GPS smijten zodat ik de nieuwe kaart 2013
    op mijn GPS kan zetten. Of gaat dit niet en moet ik dit met een extra kaartje doen dat je in de PC en in je GPS toestel kan plaatsen.

Het toestel is een GARMIN ZUMO 550.

Alvast bedankt

Rakkabusa

Als je mapupdate start kies dan voor enkel west europa ipv gans europa. Dat past zelfs niet op de 660
    Je kan de kaarten ook op je SD kaartje zetten maar heb die procedure niet bij de hand en durf het niet van buiten te zeggen hoe je het moet doen.

[edit]Je moet de GPS trouwens niet leegmaken. Dat doet de mapinstall/lifetime updater wel.
    Last edited by Maxxi; di. 7 aug. '12, 20:32.

Comment

OK bedankt.

West -€ ging ook niet. Heb nu Benelux & Fance op GPS gezet en dat ging wel.

Comment

Bij een update wordt toch de bestaande kaart overschreven? Of heb ik het mis?
        Bij m'n 220 helemaal geen probleem met de kaartupdate, of heeft die meer intern geheugen dan de 550/660?
        Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎