Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TomTom MyDrive

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Eerst de track downloaden en bewaren in bv onedrive of icloud.

Vervolgens met de webbrowser surfen naar mydrive.tomtom.com en inloggen.

Vervolgens importeer een gpx bestand en dan bladeren naar de plek waar je ze opgeslagen hebt. Nu staat ze in jouw mydrive en kan je ze bewerken.

Vervolgens de vink ‘deze rit overzetten naar mijn toestel’ aanzetten.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jamez Bekijk Berichten
      Eerst de track downloaden en bewaren in bv onedrive of icloud.

Vervolgens met de webbrowser surfen naar mydrive.tomtom.com en inloggen.

Vervolgens importeer een gpx bestand en dan bladeren naar de plek waar je ze opgeslagen hebt. Nu staat ze in jouw mydrive en kan je ze bewerken.

Vervolgens de vink ‘deze rit overzetten naar mijn toestel’ aanzetten.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
      Ik zal eens een poging wagen,bedankt voor de info.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

De routes van 2fast staan wel steeds in een zip bestand. Dus eerst dat downloaden, extracten en dan de gpx importeren.
        2011 Kawasaki Z1000SX (black)
        2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

TomTom MyDrive

Gisteren een lange motor-rit gedaan en de internetverbinding via Iphone 'persoonlijke hotspot' en Rider550 viel steeds weg. Er stond Iphone 'niet binnen bereik' , dan is bereik wel heel kort want lag er 20 centimeter naast .

Vandaag wat aan het zoeken geweest op het Tomtom forum en toch iets gevonden dat , alvast hier op de tafel , lijkt te werken. Ik verbond de Rider 550 altijd met wifi aan de iphone persoonlijke hotspot. En tot voor kort ging dat ook zonder problemen! Nu lijkt het enkel nog te werken via bluetooth. MAAR dus ZONDER de MYDRIVE-APP.

Mydrive app afsluiten en dicht laten en/of wegsmijten! Vervolgens in de Rider , de verbinding met de Iphone hotspot (onder WIFI) 'vergeten'. Vervolgens via bluetooth de Rider550 verbinden (Instellingen/Bluetooth/Voeg apparaat toe/voeg telefoon toe en dan in de Iphone onder Instellingen/bluetooth/ Rider 550 aanklikken en koppelverzoek aanvaarden. En dan nu de persoonlijke hotspot aanzetten.

Ik krijg nu één stabiele bluetooth verbinding en traffic flitsers en Mydrive zijn verbonden met internet.

Om ritten enz over te zetten , van m'n telefoon ,gebruik ik de gewone webrowser https://mydrive.tomtom.com daar staan alle ritten en dat werkt wel. :evil: :evil:

Hopelijk 'on the road' evenveel succes , maar voorlopig lijkt het te werken.
          Last edited by jamez; di. 21 jul. '20, 18:12.

Comment

Dag heren, dames,
            ik heb ook een vraagje. Soms vind je leuke routes die nogal kort zijn. Daar zou ik graag dan 1 lange van maken. Ik zie echter niet hoe ik er 2 tegelijk kan laden in Tomtom mydrive. ( om dan te eindigen met 1 lange leuke route.) Kan iemand mij hiermee helpen aub? Die " combine gpx" van op internet werken niet omdat de routes niet op elkaar aansluiten.
            Merci alvast.
            [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bregt14 Bekijk Berichten
              Dag heren, dames,
              ik heb ook een vraagje. Soms vind je leuke routes die nogal kort zijn. Daar zou ik graag dan 1 lange van maken. Ik zie echter niet hoe ik er 2 tegelijk kan laden in Tomtom mydrive. ( om dan te eindigen met 1 lange leuke route.) Kan iemand mij hiermee helpen aub? Die " combine gpx" van op internet werken niet omdat de routes niet op elkaar aansluiten.
              Merci alvast.
              Hoi bregt14, ik denk niet dat dit kan in TT MyDrive.
              Hiervoor zal je een andere routeplanner moeten gebruiken, zoals Basecamp of MyRouteApp (Gold)...
              Je kan ook gewoon de 1e route rijden, en dan via kronkelwegen naar het begin van de 2e route ...
              Road: KTM Superduke 1290 R '19
              StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bregt14 Bekijk Berichten
                Dag heren, dames,
                Merci alvast.
                Beide routes laden in myrouteapp daar kan je de routes met elkaar verbinden...
                Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Working...
                X