Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starlane GPS-2 bluetooth connectie probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Starlane GPS-2 bluetooth connectie probleem

Ik wil de laatste sessies downloaden op mijn laptop, maar de connectie wil niet lukken. Hij vind de laptimer. Ik maak connectie met paswoord. Dan zegt hij dat hij 'paired' is. Ik ga verder en de verbinding valt weg...
    Eerder dit jaar is het nog om gegevens over te zetten.
    Heb ook nog geprobeerd met een andere laptop, zelfde probleem.

Ik had willen nagaan of mij 54.5 op Folembray wel correct is of er iets raars is gebeurd met de laptimer.

Iemand een ervaring met die laptimers of ze soms doordraaien? Zou die tijd dan toch correct zijn?

Comment

ik heb in het begin ook wat problemen gehad. Maar dat lag niet aan de timer, want met een andere pc (die van Jan Luyten) ging het onmiddellijk.
      Nu heb ik ook weer problemen, als ik zoek naar bleutooth devices kan mijn pc de timer zelfs niet vinden....
      Is ook altijd wat met die lenovo's....
      Mijn vrouw heeft een Acer, maar daar zit geen bleutooth op. Dus kan ik niet met een andere pc proberen of het werkt.

Comment

Tja, mijn laptop vindt hem wel maar eens ik connectie probeer te maken valt de verbinding weg. Ik zal eens een andere laptop moeten zoeken...

Comment

Dat is nu het enige minpuntje aan die starlane's.. de bluetooth connectie.. Waarschijnlijk hebben ze daarom bluetooth vervangen door usb in de nieuwere modellen

Ik moet er soms met mijn laptop bijna op gaan zitten om een deftige verbinding te hebben.. Vroeger ging dat beter, met een andere laptop, dus het kan wel eens aan de bluetooth ontvanger in je laptop zitten ook.

Comment

je kan best een usb bleutooth ontvanger nemen.

ik had hetzelfde probleem met mijn laptop, een externe en sterkere usb versie heeft het probleem verholpen.

nu is er de gps 3 versie, die werkt wel beter met de usb connectie.
            NIEUW NIEUW IRC Components NIEUW NIEUW
            bandenwarmers - quickshifters - tractie controle

www.luytenimport.be: laptimers - kuipwerk - remschakel setjes - clip ons - uitlaten - remleidingen - ruitjes etc allerhande motortoebehoren

www.wiseco.be: zuigers - pakkingen - koppelingsklokken etc

Comment

@r4ce_e3nd: Heb je de laatste firmware op je laptimer staan?
              Met m'n Athon op 1 keer na nog geen probleem gehad met Dell, HP en Acer laptops. Aparte USB BT dongle zou idd ook wel eens kunnen helpen zoals Jan aanhaalt.

Comment

Die laatste firmware kan ik er ook niet op zetten omdat hij geen connectie wil maken, he.
                Ik heb een vrij recente HP en met mijn oude Dell ging het altijd zonder problemen. Ik zal eens proberen met zo een USB-ding. Merci voor de tip!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4ce_e3nd Bekijk Berichten
                  Die laatste firmware kan ik er ook niet op zetten omdat hij geen connectie wil maken, he.
                  Ik heb een vrij recente HP en met mijn oude Dell ging het altijd zonder problemen. Ik zal eens proberen met zo een USB-ding. Merci voor de tip!
                  Laat iets weten als ge hem hebt, als dat een oplossing is ga ik er ook één kopen.

Comment

Uiteindelijk is het gelukt met een andere laptop. Connectie kunnen maken en mijn fameuze ronde bekeken en er zat inderdaad een foutje in. Een heel stuk is niet gedetecteerd, dus niet mee gerekend. Vandaar de snelle tijd.

Met nieuwe firmware lukt het nog altijd niet op mijn laptop...
                    Nog niet geprobeerd met een stick.

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎