Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptimer (GPS)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptimer (GPS)

Ben op zoek naar een goede laptimer en wil hier eens informeren naar ervaringen. Welke zijn goed, heel goed, perfect en van welke kan ik maar beter afblijven.

Denk niet dat ik veel eisen heb maar moet wel zeker een rondje op 20 kunnen bijhouden.

Gadgets zoals overlay op satelietbeeld is leuk maar niet echt nodig.

Ik heb een starlane stealth gps3.
    Werkt goed, heeft 3 intermediates, werkt eemvoudig, makkelijke setup en met de software kan je de data goed bekijken of analyseren.

Na een terugrit op de remork in gietende regen zat er wel wat vocht achter het schermpje. Morgen nog checken , anders even mee teruggaan.
    Op de knopjes moey jr wel hard drukken
    Is life real or just a dream?
    Yamaha R1 '08
    Zolder - Mettet - Franco - ...
    A racer never looks back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn14 Bekijk Berichten
      Ik heb een starlane stealth gps3.
      Werkt goed, heeft 3 intermediates, werkt eemvoudig, makkelijke setup en met de software kan je de data goed bekijken of analyseren.

Na een terugrit op de remork in gietende regen zat er wel wat vocht achter het schermpje. Morgen nog checken , anders even mee teruggaan.
      Op de knopjes moey jr wel hard drukken
      Waar heb je die gekocht Stijn14 ?

Comment

Ik heb de Starlane Athon GPS-RW. Beetje uitgebreider dan de Stealth maar kon wel een beter zichtbare shiftlight gebruiken. Als extra ook nog een gearindicator ingebouwd en optioneel nog vanalles dat gemonitored kan worden.
        De nieuwere versie connecteren niet meer met Bluetooth maar met een usb stick

In mijn ogen zijn alle GPS laptimers handig. Je hebt geen baken meer nodig. Enkel de coördinaten van een bepaald circuit en rijden maar.
        Dat je de data achteraf nog kunt bekijken en analyseren is ook handig. Als je dan nog wat sessies van een snellere rijder kan bemachtigen is het ineens ook duidelijk waar er nog tijd te winnen is.

Ik heb de mijne toen met een groepsaankoop op het forum bij de Loe gekocht. De invoerder is Wiseco dacht ik.

Comment

Kheb ook een starlane (gps2)... Werkt goed en is niet te groot. Nieuwe versie met USB is wel handiger, Bluetooth heeft af en toe zijn kuren bij mij. Tot 99sessies en vrij nauwkeurig, vant weekend nog getest samen met een transponder en tijden waren quasi identiek op een paar honderdsten van een seconde na. Gekocht bij daromotorshop

Comment

ik gebruik gewoon mijn nokia E72 smartphone...bluetooth connectie met een goeie gps ontvanger (gps muis), en gebruik makend van het gratis programmaatje racechrono.

http://www.racechrono.com/
            http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Ik gebruik ook de starlane GPS2.
              Hij komt van Point2 (Leuven)was toen rond 400 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rakkabusa Bekijk Berichten
                Waar heb je die gekocht Stijn14 ?
                Bij Daromotorshop ... scherpe prijs en toffe kerel.

Dat vocht wat achter het schermpje zat is na een nachtje slapen weg dus uim:.
                Is life real or just a dream?
                Yamaha R1 '08
                Zolder - Mettet - Franco - ...
                A racer never looks back

Comment

Net aan het kijken geweest naar de Starlanes. Op het eerste zicht lijkt de GPS3 voldoende voor mij. De duurdere Athon heeft extra's zoals shift light, gear indicator maar puur als timer doen ze dezelfde functies.

Puur als laptimer lijkt de GPS3 de beste keuze voor mij (als ik kies tussen deze 2 tenminste).

Comment

Jep dat is goed spul.

Comment

Kunnen we hier geen groepsaankoop voor organiseren in plaats van die van dat andere laptimer topic?

Comment

Working...
                      X