Heb een laptimer van pz racing met gps,nu kan ik deze nog juist opzetten maar verdere functies werken gewoon niet,weet hier iemand raad of moet ik em gewoon in de vuilbak smijten en ne nieuwe kopen,trouwens hij heeft maar zelden deftig gewerkt :-(
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Laptimer
Collapse
X
-
Hebt ge er nog garantie op ? En als hij maar zelden deftig gewerkt heeft waarom zijt ge er dan nog ni mee terug gegaan, das het eerste wat ik zou doenNever forget who helped you!
Never forgive who fu*ked you.
Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..
Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11
-
hebt ge toevallig nen android gsm? gebruik de app racechrono, werkt vrij goed, en da's gratis| KTM 690 SMC | Honda Africa Twin |
www.welikebikes.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrick Bekijk BerichtenTja, heb ik ook aan gedacht maar heb hem op internet besteld in italie zelf...:-(.Never forget who helped you!
Never forgive who fu*ked you.
Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..
Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LethPhaos Bekijk Berichtenhebt ge toevallig nen android gsm? gebruik de app racechrono, werkt vrij goed, en da's gratisWhen in doubt, gas it ! sigpic
Comment
-
wegsmijten en een deftige starlane kopenNIEUW NIEUW IRC Components NIEUW NIEUW
bandenwarmers - quickshifters - tractie controle
www.luytenimport.be: laptimers - kuipwerk - remschakel setjes - clip ons - uitlaten - remleidingen - ruitjes etc allerhande motortoebehoren
www.wiseco.be: zuigers - pakkingen - koppelingsklokken etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wiseco Bekijk Berichtenwegsmijten en een deftige starlane kopen
En nee heb nen iphone....dus.
Comment
-
Comment
Comment