.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Unieke Circuit-Events in 2005!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AgostiniIk werk op Mac.
Via Internet Explorer kan 'k inderdaad die thumbnail ook niet openen.
Via Safari (browser, specifiek voor Mac) echter wel...
Hoe kan 'k die bijlage uploaden zodat ze kan geopend worden door iedereen?
Greetz,
Agostini
http://www.eybis.comtoday is a good day to race !
Comment
-
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgAlAzkY*dkkJWpgEfks*4E3JFKDFrQ9IYG7Ph6viJr*ts0h3 JkER0RFOSqUGMue03mfWbnu7QMawwneuKOsHwgSIutBNhg*uHV 2yo3n97Goea!McufdtQ/circuitrijden1.JPG?dc=4675505125615144821[/img]Laat uw hobby niet aan banden leggen.
Enkel wanneer motorrijders op dezelfde lijn staan, kan er iets veranderen.
Comment
-
waar is da eigenlijk ergens?
valt wel mee in prijs tov zolder...Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
ja man, serieus sjieke dinges zeg ik !!!
wil al direkt inschrijven voor eind mei si :biggrin:
ferm in de natuur, schitterend circuit en voor de prijs moette het ook nie laten precies, das goeiekoper als zolder !!!
wie wil er nog mee ???today is a good day to race !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitteikke,maar eerst wa circuit ervaring opdoen ,van zodra ik weet wanneer er hier mensen waar en wanneer gaan rijden kan ik wat meer zeggen.Zou dat daar ook wel willen doen hoor maar misschien nog niet dit jaar???
de organisator is een kei op circuit en heeft zo de motorsportschool vroeger opgericht en die toestanden dus das wel allemaal in de sjakosh...
als we me groepje zijn kunnen we me de motor na daar...binnewegen zo en sturen we de vrouwkes op me den auto en de spullen :biggrin:today is a good day to race !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icemanervaring kun je daar ook wel op doen se peins ik...zelfs beter dan in zolder denk ik...
de organisator is een kei op circuit en heeft zo de motorsportschool vroeger opgericht en die toestanden dus das wel allemaal in de sjakosh...
als we me groepje zijn kunnen we me de motor na daar...binnewegen zo en sturen we de vrouwkes op me den auto en de spullen :biggrin:You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!
Emilio RIP , we zullen je missen !!!
Comment
-
[quote="Bartje"]prijs is!
Hoe ver liggen de circuits van elkaar? Voor als ge de 4 dagen neemt, dan valt de afstand misschien nog mee![/QUOTE
Ongeveer 90km,da is wel te doen,een hotelletje of camping ergens in het midden tussen de twee en de streek is daar goed om te rijden.
Comment
Comment