Hallo,
ik wil mij eens kandidaat stellen om een rit te organiseren met name
de "verkeersdrempel route" gevolgd door het circuit de Charlemagne.
Opzet van de rit => we rijden enkel en alleen via de kleinste binnenwegen tot in de buurt van Maredsous, Anhee, Denee tot aan Hotel Cobut. In het Hotel Cobut kunnen we allemaal samenkomen om van daaruit het "Circuit de Charlemagne" te rijden. Een volledig afgepijld traject met vijfhoekige borden waarop "Keizer Charlemagne" te paard afgebeeld staat... (als ik mij niet vergis natuurlijk)
Deze route gaat door de mooiste binnenwegen en valleien van Namen en omstreken.
Deze rit komt toe aan het vetrekpunt (Hotel Cobut) en van daaruit ben je op +- 60 max 75 minuten thuis.
Ik bezorg, indien gewenst, een geschreven roadbook.
Ik heb deze rit vorig jaar uitgezet voor de Fazerclub uit Nederland en deze mensen waren allen tevreden.
Heeft iemand interesse ? Laat me dit dan weten ;-)
mvg
Stephan
ik wil mij eens kandidaat stellen om een rit te organiseren met name
de "verkeersdrempel route" gevolgd door het circuit de Charlemagne.
Opzet van de rit => we rijden enkel en alleen via de kleinste binnenwegen tot in de buurt van Maredsous, Anhee, Denee tot aan Hotel Cobut. In het Hotel Cobut kunnen we allemaal samenkomen om van daaruit het "Circuit de Charlemagne" te rijden. Een volledig afgepijld traject met vijfhoekige borden waarop "Keizer Charlemagne" te paard afgebeeld staat... (als ik mij niet vergis natuurlijk)
Deze route gaat door de mooiste binnenwegen en valleien van Namen en omstreken.
Deze rit komt toe aan het vetrekpunt (Hotel Cobut) en van daaruit ben je op +- 60 max 75 minuten thuis.
Ik bezorg, indien gewenst, een geschreven roadbook.
Ik heb deze rit vorig jaar uitgezet voor de Fazerclub uit Nederland en deze mensen waren allen tevreden.
Heeft iemand interesse ? Laat me dit dan weten ;-)
mvg
Stephan
Comment