Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biaggi & Honda

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Biaggi & Honda

Vandaag maandag 17 januari maakte HRC via een persbericht eindelijk officieel bekend dat Max Biaggi het komende jaar als Honda fabrieksrijder uit gaat komen voor het Repsol Team als teamgenoot van de reeds bevestigde Nicky Hayden. Eigenlijk was dit allang bekend maar tijdens de kerstperiode zijn de kleine lettertjes nog eens bekeken door Biaggi's raadsmannen.
    DDe viervoudig 250cc wereldkampioen vertelde vanuit zijn huis in Monaco, "Om op een Honda fabrieksmachine te rijden is de droom van iedere coureur, zelfs voor hen die voor andere teams uitkomen. Ik heb altijd coureur voor HRC willen worden. Honda stelt me in staat om alles te laten zien wat ik in huis heb, mijn leven als coureur begint eigenlijk weer opnieuw.”

Biaggi, die nog herstellende is van een zware enkelbreuk welke hij opliep tijdens een Supermotard ongeluk in november, zal de 2005 fabrieks Honda RC211V voor het eerst berijden op het circuit van Sepang in Maleisië waar de 1e testsessie wordt gehouden van 23 tot en met 25 januari ter voorbereiding op het komende Moto GP seizoen.

De afgelopen weken is in Italië bij Dainese met behulp van de adviezen van Dr. Costa een speciale laars gefabriceerd die Biaggi’s enkelgewricht extra moet ondersteunen. Max zal vanaf de 1e dag op Sepang hiervan gebruik maken.

Honda neemt dit seizoen met 7 rijders aan het Moto GP wereldkamioenschap deel:

Repsol Honda Team:

3. Max Biaggi
    69. Nicky Hayden

Team Telefonica Movistar Honda:

15. Sete Gibernau
    33. Marco Melandri

Camel Honda Pons:

4. Alex Barros
    12. Troy Bayliss

Konica Minolta Honda Team:

6. Makoto Tamada
    Bron:http://www.motogp-news.nl

dan zal hij moeten bewijzen wat hij altijd gezegt heeft dat hij even goe en zelfs beter is dan rossi op het zelfde machien . Daar heb ik mijn twijfels over rossi rules

tlr groetjes
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
      dan zal hij moeten bewijzen wat hij altijd gezegt heeft dat hij even goe en zelfs beter is dan rossi op het zelfde machien . Daar heb ik mijn twijfels over rossi rules

tlr groetjes
      Het zal het jaar van de waarheid worden voor Biaggi,persoonlijk denk ik ook dat Rossi beter is.

Comment

zeker van

biaggi zou beter op pensioen gaan
        ze hadden da beter dien australier opgezet uit de superbike
        euhm
        chris vermeulen
        die jong ga het maken

Oorspronkelijk geplaatst door guido
        Het zal het jaar van de waarheid worden voor Biaggi,persoonlijk denk ik ook dat Rossi beter is.
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
          zeker van

biaggi zou beter op pensieon gaan
          ze hadden da beter dien australier opgezet uit de superbike
          euhm
          chris vermeulen
          die jong ga het maken
          Of Pedrosa!!
          Is goed op weg om Rossi te evenaren, om niet te moeten zeggen verbeteren!
          Heeft geen overgangsjaar nodig gehad van de 125 naar de 250!
          Maar dat zal afwachten worden hé, misschien volgend jaar
          Zolang 't spannend blijft is't goed!
          You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

ela ik ben wel supporter van Biaggi!!!!
            Die gaat da goed doen, wees daar maar zeker van ... mijn kop ervoor als hij da niet doet en anders trek ik hem persoonlijk van zen moto
            great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

ik ben in eigenlijk nen honda fanaat , ma rossi vind ik keigoe :-), en diene chris vermeulen heb ik bezig gezien op superbike, amaai en vriendelijk manneke ook nog

Comment

Working...
              X