Mededeling

Collapse
No announcement yet.

circuit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• circuit

Effe inspringen op't voorstel van LOE , een apparte groep voor het onderdeel circuitrijden!
    Ben er zelf ook voorstander van, eens zien wat de rest er van denkt!
    2fast4u is toch een forum voor de snelle motorrijder, denk dat er toch redelijk wat interesse is in circuitrijden op deze forum!
    0
    ja, ben er in geinteresseerd
    0%
    0
    neen, hoeft totaal niet
    0%
    0
    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

[quote="Bartje"]Effe inspringen op't voorstel van LOE , een apparte groep voor het onderdeel circuitrijden!
    Ben er zelf ook voorstander van, eens zien wat de rest er van denkt!
    2fast4u is toch een forum voor de snelle motorrijder, denk dat er toch redelijk wat interesse is in circuitrijden op deze forum!]
    Geen probleem dat je een poll start hiervoor. We beloven niets maar we gaan dit alleszins behandelen tijdens de volgende vergadering.

Ik wil toch eventjes iets rechtzetten. Het is niet omdat er heel veel sport/supersport rijders op het forum zitten dat dit bedoeld is voor de snelle motorrijder. Dit komt voornamelijk door de naam van het forum, wat oorspronkelijk niet de bedoeling was. 2fast4u.be is bedoeld als forum voor iedere motorrijder in België, ongeacht of die nu op ne goldwing rijden of nen r1.

Van wat er nu besproken is over dit onderwerp denk ik niet dat er een apart forum aangemaakt zal worden, maar we gaan alleszins zoeken naar een systeem dat hiervoor een oplossing biedt, alhoewel ik persoonlijk vind dat topics over circuitrijden zeer eenvoudig te vinden zijn met de uitgebreide zoekfunctie die dit forum biedt. Alle links in verband met circuitrijden kunnen trouwens ook toegevoegd worden aan de links-pagina, zodat men een leuk overzicht heeft van alle circuits en organisaties die circuitdagen organiseren.
    Als dan alle circuitdagen nog op de kalender komen te staan, vind ik dat dit al een hele verbetering is betrefende circuitrijden.

eventjes geduld dus tot dit besproken is op de volgende vergadering, en dan zien we wel

Comment

Waarom appart, we zijn toch een groep die houden van motorrijden of het nu op circuit is of op de openbare weg.
      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

ik snap ni echt wa hier het probleem is ?

is toch gewoon een extra topic ?
        zoals nieuwe gebruikers , offtopic en zo ?
        een extra lijntje in forum page
        denk toch da zoiet belangrijker is als bvb offtopic gezever ???????
        tis toch een motoforum voor iet ?
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

zoals al gezegd geweest is zal de crew hier eerst even voor samenkomen/vergaderen.
          we gaan geen overhaaste beslissingen nemen...
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever

Comment

ja geen probleem mee hoor !

ma het lijkt alsof er een misverstand is ?
            omda er altijd reply is met iets over 'nieuw' forum
            is toch ni zo ?
            is toch gewoon nieuwe lijn ?

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
            zoals al gezegd geweest is zal de crew hier eerst even voor samenkomen/vergaderen.
            we gaan geen overhaaste beslissingen nemen...
            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Heb het verkeerd begrepen denk ik. Bedoelen jullie een apart forum? Of bedoelen jullie dat 2fast apart op het circuit gaat....? Ik ben nl. voorstander voor het tweede....
              http://imageshack.us/http://imageshack.us/
              [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
              [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

het 2de allesinds niet, vraag maar eens prijzen op voor eht circuit af te huren, dan weet je waarom...

voor we hier verder op ingaan, vergaderen we hier dus over,

ik zie geen reden waarom dat dit ineens zo dringend zou moeten gebeuren.

we doen ons best om iets ineen te steken waar iedereen gelukkig mee is
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Mannekes toch, allemaal beetje rustig blijven hé
                  T'is nie de bedoeling van dit forum in 2 te kappen en het circuit gebeuren af te zonderen.
                  Ik zag gewoon het forum zoals het is, maar dan met 1 extra lijntje 'Circuitrijden' zoals sleutelhoek,meet and greet,...
                  Maar zoals het forum admin reeds zei, er wordt eerst over vergaderd vooraleer overhaaste beslissingen te nemen.
                  Dus ik ben er zeker van dat er iets goe uit de bus zal komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                    Waarom appart, we zijn toch een groep die houden van motorrijden of het nu op circuit is of op de openbare weg.
                    Omdat 't makkelijker is , en misschien zelfs overzichtelijker , voor diegene die iets zoeken wat 't circuit aangaat , om dit alles in één groep onder te verdelen !

Is zeker NIET de bedoeling om een appart groepje (qua leden) in't forum te krijgen hé , iedereen (die houd van motorrijden) kan er dan terecht voor info over 't circuit en diegene die er totaal geen interesse in heeft slaat 't gewoon over ! Ikzelf ben bijvoorbeeld niet zo geinteresseerd in 'routes&vakanties' en ga daar dus maar zelden zien , maar daarom vind ik dat zeker géén overbodige groep hé! Misschien dat ik daar toch ooit eens iets wil opzoeken (daarom is't tenslotte toch een forum) , iedereen heeft andere interesses . Maar we blijven , zoals je zelf zegt , een groep die houden van motorrijden , en er zijn er nu eenmaal een groot aantal die geregeld de gesloten omloop gaan opzoeken ! Zie poll
                    Gezocht en gevonden hadden ze bvb ook kunnen weglaten en dan moest je maar gaan zoeken bij motoren , bij 't type waarin je geinteresseerd bent, maar 't staat appart , en dat is toch gewoon zeker zo gemakkelijk (om maar iets te vergelijken) !

Wil dus nog eens goed benadrukken dat ik zeker Niet vraag voor een ander forum , of om de leden in groepjes in te delen hé !!!!!!!!
                    't Is gewoon puur uit gemakzucht zullen we maar zeggen , een mens word toch graag verwend , niet ?

Comment

[quote="Bartje"]Omdat 't makkelijker is , en misschien zelfs overzichtelijker , voor diegene die iets zoeken wat 't circuit aangaat , om dit alles in één groep onder te verdelen !

Is zeker NIET de bedoeling om een appart groepje (qua leden) in't forum te krijgen hé , iedereen (die houd van motorrijden) kan er dan terecht voor info over 't circuit en diegene die er totaal geen interesse in heeft slaat 't gewoon over ! Ikzelf ben bijvoorbeeld niet zo geinteresseerd in 'routes&vakanties' en ga daar dus maar zelden zien , maar daarom vind ik dat zeker géén overbodige groep hé! Misschien dat ik daar toch ooit eens iets wil opzoeken (daarom is't tenslotte toch een forum) , iedereen heeft andere interesses . Maar we blijven , zoals je zelf zegt , een groep die houden van motorrijden , en er zijn er nu eenmaal een groot aantal die geregeld de gesloten omloop gaan opzoeken ! Zie poll
                      Gezocht en gevonden hadden ze bvb ook kunnen weglaten en dan moest je maar gaan zoeken bij motoren , bij 't type waarin je geinteresseerd bent, maar 't staat appart , en dat is toch gewoon zeker zo gemakkelijk (om maar iets te vergelijken) !

Wil dus nog eens goed benadrukken dat ik zeker Niet vraag voor een ander forum , of om de leden in groepjes in te delen hé !!!!!!!!
                      't Is gewoon puur uit gemakzucht zullen we maar zeggen , een mens word toch graag verwend , niet ?]

Verstaan :biggrin: , begrepen
                      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                        Verstaan :biggrin: , begrepen
                        OK , 't is u vergeven !!:tongue:

Comment

Wie zijn die 6 die zich van bolleke vergist hebben !

:biggrin: :biggrin:

Comment

[quote="Bartje"]Wie zijn die 6 die zich van bolleke vergist hebben !

:biggrin: :biggrin: ]

pak ze bartman
                            today is a good day to race !

Comment

Working...
                            X