Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lap Timer voor circuit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lap Timer voor circuit

Hi,

Ben dit tegengekomen voor een kleinde 100$, is misschien een goed alternatief voor de duurdere lap timers met apart baken langs de kant.
    Je moet wel zelf op het knopke duwen maar da zal wel lukken zekers?

Denk eraan om zo eentje te bestellen als er nog zijn, bestel ik er een paar meer.

NEW FEATURES:

* Handle Bar Button Start and Time Record
    * Acurate Average Lap Times
    * 2nd Battery Memory for Accurate Continuous Running
    * Extra Durable
    * 50 Memory Lap
    * Easy To Use

Description
    The new Moto-Trainer II Lap Timer by DMC is an electronic device that allows the rider to time and record laps, lap segments, and now starts! The Moto-Trainer II mounts to your bar pad and an easy to access trigger is placed near the left handle grip to allow the rider to toggle times. The Moto-Trainer II holds up to 50 times in memory, which the rider may view during and/or after riding. Accurate average time is also calculated for the rider. This allows the rider not only to find the fastest lines on the track, but to see which laps are slower then your average lap to help you pace to your quickest moto . The Moto-Trainer II also displays your total moto time.

* View and Store Your Lap Times
    * Beat Your Fastest Lap Time
    * Great Tool for Bike Testing/Setup
    * Motivates Rider During Practice (Always Racing Against the Clock)
    * Displays Total Moto Time (Can Be Used for Determining Maintenance Service)
    * Installs and Removes in Minutes with No Special Tools Required
    * Light Weight (Less than 2 Ounces)

Moogt er voor mij ene bestellen !!

You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Dacht al zoiets.

Gaan nog effe zien of er nog bijkomen en misschien is de prijs dan wat beter.
      :biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
      Moogt er voor mij ene bestellen !!

Comment

[font=Arial]Zijn er hier nog die intresse hebben voor deze half-automatische laptimer? Of zoek je een laptimer op een ander principe? Kan ik misschien ook eens naar op zoek gaan. Als we met meerdere zijn krijg je meestal wel een goede prijs. :biggrin: :biggrin:[/font]

Comment

Ikke wil er ook wel eentje!!

Greetzzz

Sanka
          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

bij mij staat dat er standaard op :biggrin:
            rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Kon je dat geen jaar eerder zeggen ? Ik heb verleden jaar een 'hand-laptimer' gekocht. Opengedaan, 2 draadjes ingesoldeerd en verbonden met de knoppenwinkel. Met mijne knop van het 'phare-signaal' start en stop ik em en met de knop van de claxon kan ik de rondetijden afduwen....
              Maar dit zal wel degelijker zijn denk ik....en de prijs is ook gunstig met de huidige koers van de dollar .
              Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Awel eigenlijk is da wat die gasten ook doen denk ik. Heb ondertussen 20% korting bedongen indien we er 10 afnemen.
                Ben ook eens aan het bezien om zelf een laptimer te kopen en te voorzien van die knoppen. Eentje voor start/stop en eentje voor de laps.
                Maar laat nog wel iets weten wanneer ik een betaalbare oplossing heb.

Oorspronkelijk geplaatst door TRX
                Kon je dat geen jaar eerder zeggen ? Ik heb verleden jaar een 'hand-laptimer' gekocht. Opengedaan, 2 draadjes ingesoldeerd en verbonden met de knoppenwinkel. Met mijne knop van het 'phare-signaal' start en stop ik em en met de knop van de claxon kan ik de rondetijden afduwen....
                Maar dit zal wel degelijker zijn denk ik....en de prijs is ook gunstig met de huidige koers van de dollar .

Comment

Dus als je er 10 afneemt zou het ongeveer op 60 à 65€ komen ? Das zeker niet zo duur, ziet er wel goed uit .
                  Ik zou het eventueel wel overwegen om de mijne der terug af te 'smijten' en deze te monteren, het ziet er professioneler uit :cool

Comment

Met mij derbij zouden we aan 4 zitten. Maar op het 'andere' forum, het MW-forum zullen zeker ook geïnteresseerden zitten, 10 halen aan die prijs lijkt me geen zo'n probleem.

Voor een gewone laptimer die je moet ombouwen lig je minimum al aan 25€, vanzodra je het opent vervalt je garantie al en je moet ergens nog een minimum aan handigheid hebben en het ziet er nog minder 'echt' uit .

Comment

Heb net nog eentje gevonden

En om eerlijk te zijn, ik heb zelf gisteren een stopwatch besteld. En ga voor mijn eigen zo eentje maken. Als ie af is zet ik hier een foto en een prijs waarvoor ik ze kan maken. Richtprijs denk ik aan max. 50€. De elektronica laat ik doen door een collega van me die daar het gepaste materiaal voor heeft.
                      Qua uiterlijk moogt ge afgaan op bovenstaande foto.

grtz
                      Loe

[quote="TRX"]Met mij derbij zouden we aan 4 zitten. Maar op het 'andere' forum, het MW-forum zullen zeker ook geïnteresseerden zitten, 10 halen aan die prijs lijkt me geen zo'n probleem.

Voor een gewone laptimer die je moet ombouwen lig je minimum al aan 25€, vanzodra je het opent vervalt je garantie al en je moet ergens nog een minimum aan handigheid hebben en het ziet er nog minder 'echt' uit ]

Comment

Hoi Loe,

kan je eens zeggen waar je die laptimer gevonden hebt uit de bovenste post?
                        Ik zie dat de prijs in $ staat dus gok ik dat het een US website is ofzo... en aangezien in momenteel in de states zit en de dollar toch laag staat zou ik wel ff gaan zien

thx

Comment

zen der eigenlijk nie voor te vinden
                          heb wel andere dingen te doen op het circuit dan op een knopke te duwen
                          zal der wel ééne met zo een baken neffe de baan aanschaffen
                          My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XeRpiO
                            zen der eigenlijk nie voor te vinden
                            heb wel andere dingen te doen op het circuit dan op een knopke te duwen
                            zal der wel ééne met zo een baken neffe de baan aanschaffen

Yep, zo'n baken dat je dan vergeet als je moe maar tevreden vertrekt naar huis (of met nen pertotal op de remorque ). Ken der een paar die hun baken vergeten zijn, kostelijk grapke.

En zoveel werk is da nu ook niet é, op het RECHTE eind 1 maal op een knoppeke drukken . Op Croix heb ik meestal nog de tijd om te kijken wat voor tijd ik de vorige ronde had, al is da niet ideaal en moet ik dat afleren .

Comment

als ik rondetijd wil dan moet den tijd juust zijn
                              en nie zo mer me op een knopke te duwen, want da klopt toch langs geen kanten, kunde beter zonder laptimer rijden want ne kleine sec verschil heb de zowe zelle als ge zelf ga duwen
                              en gij kunt geen 2x op just de zelfste plek op uw knopke duwen
                              heb de daar geene last van of speelt da voor u geene rol
                              kopen met die hap....

als ge een beetje uwe kop gebruikt, vergeet te da baken toch nie zeker
                              wa voor een kieke ze de dan?
                              heb de wel schrik daarvoor
                              legde gewoon een briefke aan uwe kilometrik van den auto da ge in de doos van da baken steekt
                              beetje kopke gebruiken he manne, begin stilleks aan te denken da ik hier den eenigste zen die zenne kop gebruikt voor em iet doe :biggrin:
                              My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Working...
                              X