[quote="peter"]Nabij Lille (Rijsel) Vlak over Fr grens. Jaarkaart was vroeger ongeveer een 200€]
plaats: net voorbij Lille
prijs: ongeveer 400 euro voor een jaarabo (enkel te betalen met credit card, geen cash of dergelijk). Dit is de enige manier om er te rijden (dus niet per dag ofzo..)
een klein circuit met bijna allemaal bochten naar rechts dacht ik (dus zeker niet ideaal voor bandenslijtage).
Het circuit wordt door de meeste als 'redelijk gevaarlijk' beschouwd (alles en iedereen rijdt er door elkaar => 50 cc tot R1 en side car samen de baan op ). Uitloopstroken zijn beperkt.
Altijd open in de namiddag van 2 tot 5 (of 6 ??), op uitzondering van de schoolvakanties in frankrijk....
Ik zou zeggen, ff gaan zien he of je dat ziet zitten...
Exacte prijs is 390€ voor abo . Da van die bandenslijtage aan rechterkant kanje oplossen door om de 2 à 3 circuitdagen de banden te draaien é . En neeje, da kan gene kwaad, toch niet als je niet in de regen rijdt. Ze doen het allemaal zo, anders is het idd niet te doen qua bandenslijtage en bijhorende kosten.
ik race al heel lang en heb al heel wat circuit ervaring en ik wil je een raad meegeven blijf er weg zeker met een zware sport motor ik en talrijke colega racers zijn er al zwaar afgegaan en een vriend van mij is er verongelukt
ga liever naar croix is veiliger en er is ook een ziekenwagen en arts op het circuit aanwezig voor de rest veel circuit plezier
L’abonnement n’est possible qu’à l’année pour un prix approchant des 400€ pour un nombre indéfini de journées (selon les disponibilités). http://outslider.free.fr/lezennes/Lez.html
Comment