Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assen 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Assen 500

Remember nu maandag Assen500km ,

zeeeeeeer de moeite om tot daar af te zakken zeker nu Francorchamps niet en waarschijnlijk nooit meer op een FIM kalender zal staan...met dank aan de Belgische politiek die zijn broek afdoet voor de FIA om te garanderen dat de F1 kan blijven op Franco , arseholes.

Als je weet dat het circuit het moet hebben van oa bikersdays sessies die door de week vaak drukbezet zijn , ik snap er geen kloten meer van.

My talent outweighs my ambition

kan je wat meer info lossen over wat er daar te doen is???zal misschien aan mij liggen maar ik versta niet goed wat er daar te doen is maandag
    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Start van de worldendurance cup 2005

meer info
      Vandaag scheen de zon volop en enkele Nederlanders maakten gebruik van de gelegenheid om het veranderde Assen te ontdekken. Arno Visscher meldde dat het best lastig is:
      "Je bent het ‘oude’ Assen zo gewend dat de nieuwe stukken echt moeilijk te doen zijn. Het asfalt op de nieuwe stukken is zo stroef dat ik met mijn sliders bleef hangen."
      Ook Jarno Jansen gaf toe te te moeten wennen.
      “In de voorheen vloeiende Veenslang is echt een haakse hoek gekomen. De baan mag dan 30 meter korter zijn geworden, voorlopig zijn we fors langzamer. Ik denk dat het voorlopig drie tot vijf seconden zal zijn.”
      Via Ohlins Nederland hoorden we dat de meeste Endurance teams inderdaad pas vanavond of in de loop van morgen aan zullen komen. Daaronder ook oud Superbike rijder en tweevoudig Endurance wereldkampioen Warwick Nowland. Deze snelle Australiër zal samen met Andi Notman en Damian Cudlin de Yamaha van het Phase One team bemannen tijdens de 500 van Assen. Of hij echter zal kunnen rijden is nog onzeker. Niet zozeer omdat hij op zijn website heeft aangegeven dat hij niet geheel fit is, maar meer vanwege het feit dat de spullen van de ervaren coureur door een vergissing van het team vanmiddag nog niet door de douane waren.

Warwick Nowland laat in de persoonlijke voorbeschouwing op zijn website weten dat hij de grootste tegenstand verwacht van de Suzuki K5 die door het Castrol SERT team ingezet zal gaan worden.

Gedurende het Paasweekeinde zullen wij jullie live vanuit assen op de hoogte houden van de IRTA test in Jerez en ook alle activiteiten op de Drentse hei.
      In de Vrije Endurance trainingen die tot nu toe zijn verreden zijn is het team SUZUKI castrol het snelste voor een blok van drie Yamaha teams. Het Suzuki Nederland team van teameigenaar en rijder Jarno Janssen is het snelste team van Nederlandse bodem. Zij staan op een 5e plaats met een tijd van 1.27.833. Twee plaatsen daarachter vinden we het Race Support Achterhoek team met Arno Visscher op de Suzuki. Het Kawasakiteam van Mile Pajic bezet de 10e plaats. Op de 12e plaats vinden we het Yamah Racing Support team van Torleif Hartelman en Herman Goulooze terug. Team Eurosport benelux staat zestiende.

Het Suzuki Castrol team zet 1.24.832 op de klokken waarmee ze een gat hebben geslagen van 1.3 seconden met de Yamaha.

Toch vallen de tijden mee als we kijken naar de verwachtingen die er afgelopen donderdag bij de rijders waren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
        kan je wat meer info lossen over wat er daar te doen is???zal misschien aan mij liggen maar ik versta niet goed wat er daar te doen is maandag
        Ksnap het ook nie echt Is het n rondrit of is er daar iets op circuit te doen ?

Comment

bedankt vortex2,best wel intressant om eens naartoe te rijden maar ik vrees wel het weer.

Comment

ist zo goed ?

Comment

ja heel goed gedaan,nu weten we waar het om gaat

Comment

Working...
              X